Cut The Mustard kreatywnie dla Iwostin

Informacja Prasowa - 21.06.2018
105

Cut The Mustard kreatywnie dla Iwostin

Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na ideę kreatywną oraz wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla marki dermokosmetyków Iwostin. Za realizacją działań od-powiedzialna będzie agencja Cut The Mustard. Działania dla Iwostin będą realizowane w ramach stałej współpracy z agencją.

Propozycja kreatywna wybrana przez Grupę Sanofi ma odświeżyć wizerunek marki oraz wzmocnić pozycję Iwostin jako eksperta w dziedzinie holistycznej pielęgnacji skóry. Głównym celem działań jest stworzenie jednolitej i spójnej platformy komunikacji dla wszystkich produktów i linii dermo-kosmetyków Iwostin.

Idea zaproponowana przez agencję Cut The Mustard oparta jest na filozofii Iwostin Clinical Skin Care. Z jednej strony podkreśla najważniejsze cechy produktów, z naciskiem na ich medyczne właściwości, z drugiej, rozwija komunikację marki o aspekt emocjonalny, tak ważny dla współczesnych konsumentek.

Celem ogłoszonego w marcu tego roku konkursu było również wyłonienie preferowanych przez Grupę dostawców, realizujących świadczenia dla marek Sanofi. Jedną z dwóch wybranych firm jest agencja Cut The Mustard.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma czy Dawtona.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...