CreativeHarder wygrywa przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Informacja Prasowa - 16.12.2016
265

Agencja CreativeHarder wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Przetarg dotyczył wyboru agencji reklamowej, która zrealizuje kompleksową obsługę marki Polski Cukier w kanałach social media. Zadania dotyczą w szczególności realizacji konceptów kreatywnych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych, przygotowania projektów graficznych, copywriting, pisania skryptów, haseł i aplikacji interaktywnych.

– Stworzyliśmy długofalową strategię obecności marki w mediach społecznościowych. Stawiamy na spójną komunikację i dostosowujemy sposób oraz formę wypowiedzi do obranej grupy docelowej. – mówi Artur Beck, CEO CreativeHarder.

Za działania na rzecz klienta odpowiadają: Mateusz Bojanowski i Michalina Kołacińska.

Umowa obejmuje stałą współpracę. CreativeHarder Group już po raz drugi wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...