CreativeHarder wygrywa przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
Informacja Prasowa - 16.12.2016
string(104) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/PolskiCukier_grafika.png');"
string(78) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/PolskiCukier_grafika.png"
Agencja CreativeHarder wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
Przetarg dotyczył wyboru agencji reklamowej, która zrealizuje kompleksową obsługę marki Polski Cukier w kanałach social media. Zadania dotyczą w szczególności realizacji konceptów kreatywnych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych, przygotowania projektów graficznych, copywriting, pisania skryptów, haseł i aplikacji interaktywnych.
– Stworzyliśmy długofalową strategię obecności marki w mediach społecznościowych. Stawiamy na spójną komunikację i dostosowujemy sposób oraz formę wypowiedzi do obranej grupy docelowej. – mówi Artur Beck, CEO CreativeHarder.
Za działania na rzecz klienta odpowiadają: Mateusz Bojanowski i Michalina Kołacińska.
Umowa obejmuje stałą współpracę. CreativeHarder Group już po raz drugi wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...