Creative Answer w barwach Francji

Informacja Prasowa - 09.02.2017
203

Creative Answer zadba o graficzną oprawę obchodów Święta Francji

Creative Answer zadba o graficzną oprawę obchodów Święta Francji. Agencja wygrała konkurs ofert na kompleksowe przygotowanie identyfikacji wizualnej dorocznych wydarzeń organizowanych przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą (CCIFP) w Warszawie, tj. Balu Francuskiego w ogrodach restauracji Endorfina oraz pikniku, który w ubiegłych latach odbywał się na Saskiej Kępie. 

Francusko-Polska Izba Gospodarcza w drodze konkursu wyłoniła firmę, która przygotuje pełną identyfikację wizualną Święta Francji. Obchody tego wydarzenia w Warszawie składać się będą z Balu Francuskiego oraz rodzinnego pikniku, który w ubiegłym roku odwiedziło ponad 25 tysięcy osób. Agencja Creative Answer będzie odpowiedzialna za przygotowanie kreacji graficznej oraz opracowanie wszystkich materiałów promocyjnych, w tym video, do kampanii online i offline. Agencja stworzy także animację promującą Święto Francji.

Uroczystości co roku skupiają przedstawicieli dyplomacji, francuskiego i polskiego biznesu, polityki, mediów, a także wielu warszawiaków

Zdajemy sobie sprawę, że są to kluczowe wydarzenia w kalendarzu Izby, które wspierają francusko-polskie relacje biznesowe, a także promują Francję wśród szerokiej publiczności. Zadbamy o to, aby komunikacja wizualna była na najwyższym poziomie, oddała charakter uroczystości, a kampania zachęciła jak największą liczbę gości do uczestnictwa – zapewnia Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer. Dodał także, iż projektanci przygotowując materiał nawiążą do francuskiej stylistyki. Agencja posiada w portfolio projekty zrealizowane dla francuskich klientów, od lat należy także do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej.

Creative Answer dysponuje doświadczeniem w promocji i organizacji wydarzeń w przestrzeni miejskiej. W czerwcu 2016 roku na zlecenie Polskiego Związku Firm Deweloperskich Oddział Warszawa firma z sukcesem kompleksowo zrealizowała pierwszy Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”. Odwiedziło go 17 tysięcy osób, a łączył on ideę promowania mieszkania w stolicy i wiedzy na jej temat. Klient ponownie zlecił agencji realizację pikniku w bieżącym roku.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...