Agencja 4 PUBLICITY dla Coyote
Agencja 4 PUBLICITY poszerza portfolio klientów o firmę z branży motoryzacyjnej. Marka Coyote jest znana z wysokiej jakości urządzeń ostrzegających o zagrożeniach na trasie. Agencja zadba o media relations, wizerunek marki, testy produktów oraz cross-promocje z innymi markami.
Coyote to społecznościowy system informacji dostarczanych w czasie rzeczywistym, który od ponad 10 lat ostrzega kierowców w Europie. Dzięki szczególnej dbałości o rzetelność informacji oraz filtrowanie nieprawdziwych zdarzeń marka zbudowała liczną rzeszę zadowolonych klientów. Doświadczenie zdobyte w krajach Europy Zachodniej skutecznie przekłada na rynek Polski, ucząc kierowców bezpiecznej i spokojnej jazdy.
Zdecydowaliśmy się na agencję, która świetnie zna się na rynku nowych technologii i potrafi podejść niekonwencjonalnie do kwestii komunikacji produktowej. Wierzę, że doświadczenia 4 PUBLICITY przełożą się na wzrost rozpoznawalności naszej marki wśród kierowców i zdobycie nowych klientów.– mówi Marek Krygier, dyrektor zarządzający Coyote System Polska.
Cieszę się, że marka Coyote okazała nam zaufanie i powierzyła komunikację swoich produktów. Celem naszej współpracy jest przede wszystkim wzrost świadomości marki u potencjalnych klientów oraz dotarcie do nich nowymi kanałami. Marka Coyote jest otwarta na świeże pomysły i współpracę z blogerami. – dodaje Magda Cieślak, dyrektor agencji 4 PUBLICITY.
Do zadań agencji należy budowanie wizerunku oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów oraz udziale marki w imprezach branżowych. Za prowadzenie klienta z ramienia agencji będą odpowiedzialne: Izabela Idzikowska oraz Magda Cieślak. Umowę podpisano na czas określony.