„Coś do nich mam!” – kampania

Redakcja PR - 15.10.2018
100

Kampania Fundacji Rak'n'Roll

W Dzień Zdrowia Piersi Fundacja Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”. Namawia do dbania o swoje piersi, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery. 

Na zlecenie Fundacji Rak’n’Roll, firma badawcza IzmałKowa przeprowadziła badanie etnograficzne. Jego celem było określenie prawdziwych motywacji i barier wobec badania piersi u młodych kobiet (30-40 r.ż.), które nigdy wcześniej nie wykonywały tego typu badań. Okazało się, że duża część kobiet nie chodzi do lekarza, bo… się wstydzi. Media kreują obraz piersi idealnych – krągłych i jędrnych, a prawda jest taka, że na polskich ulicach są nie tylko takie. I nie oznacza to, że są gorsze. Wręcz przeciwnie! Bo każde są piękne i zasługują na zdrowie.

Fundacja ogłosiła premierę niesamowitego żelu, który sprawdzi się do każdego rodzaju piersi. Jest to produkt wyjątkowy, bo wystarczy użyć go raz w roku. Ten żel to nic innego jak ten, używany przez lekarza podczas badań USG. Innymi słowy – chcesz, by twoje piersi były piękne i zdrowe? Wybierz się na badania. Aby to ułatwić, Fundacja uruchomiła również BOT-a o nazwie „BOOBlabla”, który jest dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, Polki w prosty sposób będą mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

Comments

comments

100
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...