Content Zone z nowymi kompetencjami i partnerami

Informacja Prasowa - 25.06.2018
198

Content Zone z nowymi kompetencjami i partnerami

Content Zone przekształca się z agencji content marketingowej w firmę komunikacyjną, łączącą strategiczne doradztwo, kreację oraz nowoczesne technologie. Poszerza się też grono partnerów agencji – do Rafała Modzelewskiego dołączają wieloletni praktycy komunikacji: Marcin Dąbrowski i Agata Wiśniewska-Zaleska.

 

Cała trójka współpracuje ze sobą już od 15 lat. Poznali się w jednej z wiodących agencji PR. Następnie każdy z nich rozwijał się w różnych obszarach. Teraz postanowili formalnie połączyć siły i kompetencje w ramach jednej agencji.

– Kilkunastoletnia wielowątkowa i owocna współpraca między nami jest tym, co nas wyróżnia. Dzięki temu, że każdy z nas ma też własne doświadczenia i specjalizacje, wynikające z pracy dla różnych branż i w różnych obszarach, prezentujemy zintegrowane podejście do komunikacji – mówi Marcin Dąbrowski.

W nowej formule Content Zone dostarcza rozwiązania z zakresu PR, marketingu, digitalu oraz produkcji (graficznej, wideo, w tym motion design). Oferowane usługi opiera na trzech filarach: począwszy od analizy ilościowej i jakościowej przez strategię oraz pozycjonowanie po pełne wdrożenie rekomendowanych działań. Firma łączy komunikację z doświadczeniami z zakresu zarządzania i HR, by zespół agencji mógł w pełni być partnerem dla swoich klientów, a nie tylko dostawcą wybranych narzędzi.

– Nie ma uniwersalnej recepty na skuteczną komunikację. Najważniejsze, aby była ona czytelna i oparta na wzmacnianiu pozytywnych atrybutów marki. Używamy różnorodnych narzędzi w formacie horyzontalnych strategii, by dojść do zakładanego celu. Spójność komunikacji nie jest już bowiem wartością dodaną, a po prostu staje się jej fundamentem – mówi Agata Wiśniewska-Zaleska.

Content Zone wspiera klientów w działaniach komunikacyjnych, marketingowych i sprzedażowych. Działa od 2010 roku. W portfolio firmy znajdują się takie marki, jak m.in. Giant Polska, Open Life, Fundacja Ronalda McDonalda, ETS Global, Energia dla Firm, Bounce czy Walter Herz. Zespół łącznie zrealizował ponad 120 kampanii komunikacyjnych.

– Content w nazwie naszej agencji zobowiązuje. Nie chodzi jednak już tylko o koncept marketingu cyfrowego. Dobrze dopasowana treść i kanał jej dystrybucji przy obecnym natłoku komunikatów jako jedyna kreuje pole autentycznego doświadczania marki, ma potencjał przyciągania uwagi nowych odbiorców i wzmacniania sprzedaży jednocześnie – podkreśla Rafał Modzelewski.

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...