Consulting’n more z dwoma nowymi pracownikami i awansem wewnętrznym

Informacja Prasowa - 07.09.2017
170

Consulting’n more z dwoma nowymi pracownikami i awansem wewnętrznym

Z końcem sierpnia do agencji Consulting’n more dołączyły dwie nowe osoby – Magdalena Mikołajczak na stanowisku Account Managera oraz Zuzanna Pęksa – Senior Account Executive. Firma wprowadziła również zmiany wewnątrz organizacji i stworzyła stanowisko Business Development Managera, które objęła Katarzyna Małek.

Magdalena Mikołajczak z branżą PR-u i komunikacji związana jest od ponad 9 lat. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w agencjach Synertime, Bright Agency, Media Forum i Ad Publica Connect. W Consulting’n more zajmuje się koordynacją działań operacyjnych prowadzonych w ramach kluczowych klientów agencji oraz całościowym zarządzaniem zespołem konsultantów. Do jej zadań będzie należało również usprawnienie organizacji firmy w ujęciu całościowym oraz czuwanie nad jakością prowadzonych projektów.

Zuzanna Pęksa ma ponad 5-letnie doświadczenie w pracy w mediach, z którego większość zdobyła, pracując w agencjach PR (Dobra Communications oraz KoMMitet PR). Pęksa specjalizuje się w pracy dla klientów z branży telewizyjnej i wydawniczej. W Consulting’n more będzie prowadziła działania dla klientów takich jak m.in. Viasat World (Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature oraz Polsat Viasat History) oraz w ramach projektu Slow Road by Mazda.

Wraz z zatrudnieniem nowych członków zespołu agencja dokonała również zmian wewnętrznych i utworzyła nowe stanowisko Business Development Managera, które objęła Katarzyna Małek. Wcześniej Małek współpracowała z agencją jako Client Service Manager i była odpowiedzialna za jakość projektów realizowanych przez firmę. Jako Business Development Manager będzie zajmowała się tworzeniem koncepcji i strategii komunikacji na potrzeby potencjalnych oraz obecnych klientów. Do jej zadań będzie należało także rozbudowywanie portfolio agencji oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w jej imieniu.

Zmiany mają na celu usprawnienie pracy całej firmy oraz podniesienie jakości obsługi klientów. Są one również zdeterminowane zwiększeniem zapotrzebowania za działania z zakresu new business oraz planami rozwoju firmy. Zespół Consulting’n more liczy obecnie 12 osób.

 

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...