Consulting’n more z dwoma nowymi pracownikami i awansem wewnętrznym

Informacja Prasowa - 07.09.2017
94

Consulting’n more z dwoma nowymi pracownikami i awansem wewnętrznym

Z końcem sierpnia do agencji Consulting’n more dołączyły dwie nowe osoby – Magdalena Mikołajczak na stanowisku Account Managera oraz Zuzanna Pęksa – Senior Account Executive. Firma wprowadziła również zmiany wewnątrz organizacji i stworzyła stanowisko Business Development Managera, które objęła Katarzyna Małek.

Magdalena Mikołajczak z branżą PR-u i komunikacji związana jest od ponad 9 lat. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w agencjach Synertime, Bright Agency, Media Forum i Ad Publica Connect. W Consulting’n more zajmuje się koordynacją działań operacyjnych prowadzonych w ramach kluczowych klientów agencji oraz całościowym zarządzaniem zespołem konsultantów. Do jej zadań będzie należało również usprawnienie organizacji firmy w ujęciu całościowym oraz czuwanie nad jakością prowadzonych projektów.

Zuzanna Pęksa ma ponad 5-letnie doświadczenie w pracy w mediach, z którego większość zdobyła, pracując w agencjach PR (Dobra Communications oraz KoMMitet PR). Pęksa specjalizuje się w pracy dla klientów z branży telewizyjnej i wydawniczej. W Consulting’n more będzie prowadziła działania dla klientów takich jak m.in. Viasat World (Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature oraz Polsat Viasat History) oraz w ramach projektu Slow Road by Mazda.

Wraz z zatrudnieniem nowych członków zespołu agencja dokonała również zmian wewnętrznych i utworzyła nowe stanowisko Business Development Managera, które objęła Katarzyna Małek. Wcześniej Małek współpracowała z agencją jako Client Service Manager i była odpowiedzialna za jakość projektów realizowanych przez firmę. Jako Business Development Manager będzie zajmowała się tworzeniem koncepcji i strategii komunikacji na potrzeby potencjalnych oraz obecnych klientów. Do jej zadań będzie należało także rozbudowywanie portfolio agencji oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w jej imieniu.

Zmiany mają na celu usprawnienie pracy całej firmy oraz podniesienie jakości obsługi klientów. Są one również zdeterminowane zwiększeniem zapotrzebowania za działania z zakresu new business oraz planami rozwoju firmy. Zespół Consulting’n more liczy obecnie 12 osób.

 

Comments

comments

94
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...