Codemedia z certyfikatami DoubleClick Programmatic Expert
Dział Digital domu mediowego Codemedia z certyfikatem DoubleClick Programmatic Expert.
Dotarcie z kampanią do odpowiednich odbiorców oraz spójność zbieranych danych to podstawa sukcesu działań digital. Pakiet narzędzi DoubleClick, tworzący jeden spójny ekosystem analityczno-zakupowy jest wiodącym rozwiązaniem, pozwalającym w efektywny sposób zarządzać rozbudowanymi kampaniami w Internecie. Do jego obsługi potrzebna jest specjalistyczna wiedza i doświadczenie w obsłudze dynamicznie rozwijających się narzędzi. Codemedia, które jest certyfikowanym Partnerem Premier Google, zdobywając kolejny certyfikat potwierdza swoje kompetencje w zakresie obsługi narzędzi Google jak i prowadzenia kampanii w modelu programmatic – wskazuje Rober Stępniewski, Digital Media Director, Codemedia.
Według eMarketer w USA do 2018 roku poprzez zakup programatyczny przechodzić będzie 82% budżetów display, a w Wielkiej Brytanii 70%. Trend dociera również do Polski, zgodnie z różnymi szacunkami do końca bieżącego roku 25% wydatków display zostanie zrealizowanych w programmatic.
Należący do Google DoubleClick Bid Manager jest jedną z wiodących platform DSP, z której korzysta Codemedia. Poza DoubleClick Bid Manager dom mediowy obsługuje kampanie w systemach AdForm oraz AppNexus.