
Codemedia poprowadzi nową kampanię JAKO-O bazującą na współpracy z influencerami
Informacja Prasowa - 10.11.2017Codemedia poprowadzi nową kampanię JAKO-O bazującą na współpracy z influencerami
Dom mediowy Codemedia odpowiada za prowadzenie nowej formy promocji firmy JAKO-O – właściciela internetowego sklepu z ciuchami oraz zabawkami dla dzieci. Kampania, która rusza w drugie połowie listopada wykorzystuje potencjał influencerów.
Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki JAKO-O wśród odbiorców wybranych twórców internetowych będących grupą celową marki. W przekazie kampanii liderzy opinii będą inspirowali do poszukiwania świątecznych upominków w sklepie www.jako-o.com.
Jest to kolejna akcja realizowana dla firmy JAKO-O, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie półtora roku temu. Wszystkie prowadzone przez nas działania skoncentrowane są na zwiększeniu świadomości marki wśród grupy celowej oraz wzroście sprzedaży produktów – mówi Urszula Dyduła, Media Manager Codemedia.
Aktualnie prowadzone działania promocyjne wykorzystują mechanikę wysyłek kreatywnych tzw. dedykowanych przesyłek z upominkami skierowanych do wybranych influencerów. Dzięki nim twórcy będą mogli przygotować inspiracje propozycji prezentowych.
Influencerzy są źródłem kształtowania opinii o firmie i/lub produkcie. Nawiązanie współpracy z dopasowanymi do grupy celowej liderami opinii pozwoli nam na zaangażowanie odbiorców w prowadzone działania. Dzięki otworzeniu się na tę formę promocji dotrzemy do jeszcze większej grupy potencjalnych klientów – mówi Marta Gilbas, Branded Content Director Codemedia.
Prowadzona akcja jest kolejnym etapem działań realizowanych dla firmy JAKO-O przez dom mediowy Codemedia. Dotychczasowa współpraca obejmowała prowadzenie kampanii promocyjnych na Facebook’u oraz realizację kampanii digitalowowych.
Comments
