Coca-Cola wkracza do świata K-Popu z limitowaną edycją napojów

Informacja Prasowa - 01.03.2024
235

Coca-Cola Zero Cukru K-Wave to pierwszy w historii smak Coca-Cola celebrujący uwielbienie fanów do artystów K-Pop

Oprócz nowego, limitowanego produktu, marka przygotowała doświadczenia cyfrowe i IRL („in real life”), łączące miłośników koreańskiej popkultury z całego świata. Projekt związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne edycje kultowego napoju oraz wyjątkowe projekty.

Odblokowując doświadczenie Prawdziwej Magii, Coca-Cola Zero Cukru K-Wave tworzy elektryzujący świat, zbliżający fanów K-Popu do ich idoli, by wspólnie świętować wyjątkowy wyraz ich niezrównanego oddania muzyce. Z każdym łykiem Coca-Cola Zero Cukru K-Wave, konsumenci mogą odczuwać emocje jakie towarzyszą entuzjastom koreańskiej popkultury, a to wszystko za sprawą kultowego smaku Coca-Cola, przenikającego się z owocową magią K-Popu.

Marka zaangażowała w projekt aż trzy topowe zespoły K-Popowe; Stray Kids, ITZY i NMIXX, a także założyciela JYP Entertainment, J.Y.Park, którzy wspólnie wydali hymn K-Popu i teledysk zatytułowany „Like Magic”. Pełny utwór i video będzie można obejrzeć już na początku marca na na oficjalnym kanale Coca-Cola na Youtube oraz na platformie Creations Hub.

Ponadto, w ramach kampanii, konsumenci mają możliwość wzięcia udziału w „Like Magic” Fan Music Video Digital Experience, czyli wyjątkowym doświadczeniu na platformie Creations Hub pomagającym urzeczywistnić marzenia fanów, zanurzając ich bezpośrednio w świecie K-Popu, u boku ich idoli! To wszystko za sprawą sztucznej inteligencji – wystarczy osadzić swój głos, imię i zdjęcie, by pojawić się w różnych miejscach teledysku. Wygenerowany materiał można także pobrać i udostępnić w mediach społecznościowych.

Coca-Cola Creations będzie również gospodarzem koncertu K-Pop w Seulu z udziałem gwiazdorskiej obsady JYPE i innych wyjątkowych artystów. Transmisja z wydarzenia zostanie udostępniona dla fanów K-Popu z całego świata na oficjalnym kanale Coca-Cola na Youtube.

Wprowadzenie na rynek Coca-Cola Zero Cukru K-Wave obejmuje również współpracę z Private Policy, w ramach której powstała wyjątkowa kolekcja odzieży i akcesoriów, koszulek, bluz, czapek, biżuterii i pasków.  Dla wielbicieli doskonałego smaku i kultury K-Popu z Polski, Coca-Cola przygotowała specjalną loterię, w której do wygrania będą wspomniane gadżety – rozpocznie się ona już w kwietniu, a produkty biorące w niej udział będzie można znaleźć w sieci sklepów Lidl.

-Współpracując z naszym niesamowitym zespołem i partnerami agencyjnymi w Korei, stworzyliśmy wyjątkowe doświadczenia, które, mamy nadzieję, przyniosą prawdziwą magię Coca-Cola fanom K-Popu na całym świecie” – mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola. Zgodnie z duchem Coca-Cola Creations, wszystko zaczyna się od kultowego smaku Coca-Cola Zero Cukru, któremu tym razem towarzyszy szczypta aromatów inspirowanych Koreą.

-Świat K-Popu istnieje dzięki entuzjastom i jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Coca-Cola, bo umożliwia nam ona uczczenie miłości jaką darzą nas fani – dodaje J.Y.Park, założyciel JYP Entertainment. Mamy nadzieję, że poczują też nasze uznanie dla ich wsparcia właśnie dzięki wyjątkowemu, limitowanemu smakowi Coca-Cola Zero Cukru oraz doświadczeniom IRL i cyfrowym, które przybliżą ich do ulubionych artystów.

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...