Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią i limitowaną edycją opakowań!

Informacja Prasowa - 06.11.2017
218

Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią i limitowaną edycją opakowań!

Każdego roku Coca-Cola zaskakuje swoich konsumentów wyjątkową kampanią wzmacniającą pozycję marki jako niekwestionowanego lidera świątecznej okazji. Tym razem skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż dotychczas.

Za sprawą limitowanej edycji świecących w ciemności butelek 0,5l, najbardziej rozpoznawalna marka świata zachęci do podziękowań bliskim i – dosłownie – doda Świętom blasku. Koncept marketingowy z hasłem Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola będzie miał szerokie wsparcie mediowe. Oprócz tego w komunikacji ponownie pojawią się kultowe ciężarówki!

Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola!

Święta to magiczny czas, któremu towarzyszą niezwykła, radosna atmosfera i prezenty, ale również przygotowania, za którymi stoją najbliżsi wkładający w nie swój wysiłek. To właśnie z myślą o nich powstała tegoroczna kampania Coca-Cola, zachęcająca konsumentów do tego, by podziękowali wszystkim tym, którzy czynią Święta wyjątkowymi. „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja”, „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych” – inspiruje Coca-Cola i zachęca, by zdecydować komu i za co chcemy podziękować w nadchodzące Święta!

Coca-Cola – dosłownie – doda Świętom blasku

W okresie świątecznym w sklepach pojawi się limitowana edycja butelek Coca-Cola opatrzonych w etykiety z wyjątkowymi, oryginalnymi podziękowaniami dla bliskich. Zróżnicowane w zależności od wielkości opakowania i dostosowane do grup docelowych hasła zachęcą do zakupu i dzielenia się produktem. Ale to nie wszystko! Coca-Cola dosłownie – doda Świętom blasku – etykiety na butelkach 0,5 l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru dodatkowo będą świecić w ciemności!

– Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów z okazji Świąt. W ubiegłym roku przygotowaliśmy specjalną butelkę PET o pojemności 0,5 l z „kokardką”, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W nadchodzące Święta również nie zabraknie nowości. Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku. Niezwykłe opakowania zyskają szerokie wsparcie w komunikacji świątecznej – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

Skala, moc i zasięg

Świąteczna kampania Coca-Cola startuje 6 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce. Skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż w ubiegłym roku. Na konsumentów czekać będzie mnóstwo nowości, ale nie zabraknie również tradycyjnych elementów.

W listopadzie w telewizji i sieci Multikino pojawią się aż dwa świąteczne spoty. W odpowiedzi na prośby i oczekiwania konsumentów, marka m.in. powraca z komunikacją legendarnych ciężarówek przemierzających drogę w rytm kultowego „Coraz bliżej Święta…”. Oprócz tego, uwielbiany przez wszystkich utwór doczeka się również całkiem nowej, odświeżonej wersji. Szczegóły już wkrótce.

Koncept marketingowy „Dziękuję” znajdzie swoje odzwierciedlenie w dedykowanych materiałach POS wyjaśniających ideę etykiety i wspierających sprzedaż limitowanej edycji butelek. Zasięgi uzupełni reklama OOH obejmująca nośniki wielkoformatowe w całym kraju oraz plasowania w galeriach handlowych i na ekranach bankomatów. Jak co roku, kampania będzie miała również silne wsparcie w digitalu i social mediach na kanałach marki oraz współpracujących z nią kluczowych, wysokozasięgowych influencerów. Oczywiście nie zabraknie także kultowej już Świątecznej Trasy Ciężarówek Coca-Cola. Nowością będzie natomiast cykliczny program contentowy w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia z emisją w prime-time przed „Wydarzeniami”.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za obsługę w social media – SMG LiquidThread. Organizacją Świątecznej Trasy Ciężarówek zajmuje się agencja eventowa Pankreator. Działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. 

 

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...