Gwiazdy sieci trafiły na puszki Coca-Coli
Maffashion, Martin Stankiewicz, Little Mooonster – wizerunki tych i innych młodych gwiazd internetu trafiły na limitowaną serię puszek Coca-Coli. To kolejna już akcja marki z influencerami.
Od kilku lat twórcy internetowi wyznaczają trendy w komunikacji z młodym pokoleniem. Stają się nowymi idolami nastolatków, zostawiając w tyle aktorów czy piosenkarzy. Świetnie ten trend wykorzystuje Cola-Cola. Od kilku lat angażuje do swoich kampanii gwiazdy mediów społecznościowych.
Nie inaczej jest w nowej odsłonie kampanii promocyjnej marki. Na opakowania napojów trafili najbardziej wpływowi twórcy w polskim internecie: Maffashion, Martin Stankiewicz, Little Mooonster, Multi i Ajgor Ignacy.
Influencerzy chętnie podzieli się informacją o nowych puszkach Coca-Coli na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Specjalnym filmem pochwaliła się swoim fanom Maffashion:
https://www.facebook.com/MAFFASHION.official/videos/1244352852276267/
Wpis informujący o akcji pojawił się także na Facebooku Coca-Coli:
Źródło: biuro prasowe Cola-Coli