Coca-Cola wprowadza linię opakowań z influencerami

Redakcja PR - 12.08.2016
282

Gwiazdy sieci trafiły na puszki Coca-Coli

Maffashion, Martin Stankiewicz, Little Mooonster – wizerunki tych i innych młodych gwiazd internetu trafiły na limitowaną serię puszek Coca-Coli. To kolejna już akcja marki z influencerami. 

Od kilku lat twórcy internetowi wyznaczają trendy w komunikacji z młodym pokoleniem. Stają się nowymi idolami nastolatków, zostawiając w tyle aktorów czy piosenkarzy. Świetnie ten trend wykorzystuje Cola-Cola. Od kilku lat angażuje do swoich kampanii gwiazdy mediów społecznościowych.

Nie inaczej jest w nowej odsłonie kampanii promocyjnej marki. Na opakowania napojów trafili najbardziej wpływowi twórcy w polskim internecie: Maffashion, Martin Stankiewicz, Little MooonsterMultiAjgor Ignacy

Influencerzy chętnie podzieli się informacją o nowych puszkach Coca-Coli na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Specjalnym filmem pochwaliła się swoim fanom Maffashion:

https://www.facebook.com/MAFFASHION.official/videos/1244352852276267/

 

Źródło: Facebooka, Ajgor Ignacy

Źródło: Facebooka, Ajgor Ignacy

Wpis informujący o akcji pojawił się także na Facebooku Coca-Coli:

Zrzut ekranu 2016-08-12 o 12.56.16

fot. Facebook, Coca-Cola

Źródło: biuro prasowe Cola-Coli

Comments

comments

282
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...