Co znaczy #MadeInOlimp?

Informacja Prasowa - 02.06.2021
271

Co znaczy #MadeInOlimp?

Co znaczy #MadeInOlimp?

Produkty marki Olimp Labs oraz Olimp Sport Nutrition przedstawiane są jako produkty „jakości farmaceutycznej”. Co dokładnie kryje się za tą deklaracją? Firma postanowiła uchylić drzwi do swoich laboratoriów w kampanii #MadeInOlimp.

Jak wygląda praca w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Olimp Labs? Jak, krok po kroku, przebiega proces produkcji? Jakie testy przechodzą produkty? To tylko niektóre pytania, na które udzieli odpowiedzi kampania #MadeInOlimp.

Zintegrowany System Zapewnienia Jakości

W Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Olimp Labs powstają różne produkty: leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego medycznego przeznaczenia, żywność przyszłości czy suplementy diety i odżywki dla sportowców i ludzi aktywnych. Wymogi prawne, dotyczące ich produkcji są różne.

W naszej firmie obowiązuje Zintegrowany System Zapewnienia Jakości. W praktyce oznacza on, że wszystkie produkty powstają zgodnie z tymi samymi, najbardziej surowymi wytycznymi. Dlatego możemy pochwalić się jakością farmaceutyczną nawet w przypadku odżywek sportowych czy suplementów diety

– mówi Gertruda Biruś-Marszałek, Dyrektor ds. Jakości.

DSC_4206-min.jpg

Międzynarodowe standardy

Aby zapewnić „jakość farmaceutyczną” firma przechodzi szereg audytów i kontroli. Na ich podstawie zostały wydane, również międzynarodowe, certyfikaty.
  • GMP – jest przyznawany tylko przedsiębiorstwom, które wytwarzają produkty lecznicze i pomyślnie przejdą inspekcję Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  • GDP – stanowi uzupełnienie Certyfikatu GMP i gwarancję, że substancje czynne stosowane w zakładzie są bezpiecznie przyjmowane, transportowane, przechowywane i wydawane.
  • ISO 9001 – międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji.
  • ISO 13485 – certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań  przy produkcji i wdrażaniu na rynek wyrobów medycznych.
  • FDA – dokument wystawiany przez amerykańską agencję rządową (Agencję Żywności i Leków), który jest niezbędny do uzyskania zgody na sprzedaż m.in. suplementów i leków na rynku amerykańskim. Co istotne, wymagania stawiane suplementom diety w Stanach Zjednoczonych są niemal tak rygorystyczne, jak wymagania stawiane lekom w Europie.
DSC_3871-min.jpg

Wstępne wymagania tylko w ramach certyfikatu GMP zajmują w rozporządzeniu ponad 170 stron. Podczas kampanii #MadeInOlimp pokażemy, jak rygorystycznych zasad przestrzegamy, aby dostarczać produkty najwyższej jakości

– mówi Kamil Gorlicki, Kierownik Działu Marketing Sport Polska.

DSC_4477-min.jpg
Kampania obejmuje zarówno działania online, jak i offline. Głównymi narzędziami komunikacji będą social media oraz influence marketing, ale przewidziane są także m.in. materiały prasowe oraz materiały POS w Olimp Store. Kampania powstaje in-house, ale przy pojedynczych formatach firma będzie korzystać ze wsparcia zewnętrznego. Wybrane działania zostaną także zaadaptowane na rynki zagraniczne, m.in. Wielką Brytanię oraz Francję.

Comments

comments

271
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...