“Co dobrego u Ciebie w firmie?” – najnowsza kampania Szlachetnej Paczki

Informacja Prasowa - 20.09.2023
15

W ramach stałej współpracy ze Szlachetną Paczką, agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne.

 Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego.

W ramach stałej współpracy ze Szlachetną Paczką, agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne. “Co dobrego u Ciebie w firmie?” jest hasłem najnowszej kampanii, która promuje wolontariat pracowniczy.

Co dobrego u Ciebie w firmie? U nas dużo dobrego. Np. tak świetna agencja, jak Hand Made. To ważna dla nas kampania, pierwsza tak duża kierowana do szeroko rozumianego biznesu. Jako organizacja pozarządowa, szczególny nacisk kładziemy na efektywność. Dlatego tak dobrze współpracuje nam się z Hand Made, bo to agencja, która doskonale rozumie, że nawet najciekawsza kreacja jest środkiem do celu.

Konrad Kruczkowski, Dyrektor Działu Marketingu Stowarzyszenia Wiosna

Wolontariat Pracowniczy w Szlachetnej Paczce umożliwia zaangażowanie pracowników (także z różnych lokalizacji firmy) w pomaganie potrzebującym. Pracownicy, przy wsparciu pracodawcy, pomagają konkretnym rodzinom poprzez przygotowanie dla nich paczek. Przykładem firmy, która wdrożyła wolontariat pracowniczy w obszar swoich działań CSR-owych jest Bank BNP Paribas. To partner strategiczny stowarzyszenia, którego rola w projekcie jest szczególnie istotna – w ubiegłym roku instytucja przygotowała pomoc dla aż 200 rodzin.
Praca nad koncepcjami kreatywnymi, wraz z zespołem Stowarzyszenia Wiosna, jest dla nas zawsze wielką przyjemnością i świeżą odmianą dla projektów, którymi zajmujemy się na co dzień. Drużyna paczki, ich pasja i poświęcenie w pracy w trudnym obszarze działalności organizacji charytatywnych, są dla nas inspiracją i zarażają dobrem także nasze pomysły.

Marcin Janik, Group Account Manager w Hand Made

Agencja od kilku lat (na zasadach pro publico bono) pomaga w tematach związanych z koncepcjami kreatywnymi do spotów produkowanych przez Szlachetną Paczkę – w tym rokrocznie dla kampanii świątecznych, jak i przy spotach związanych z innymi obszarami działalności stowarzyszenia. Hand Made odpowiada również za wprowadzenie nowego claimu “Zmieniamy świat na dobre” oraz bieżące wsparcie strategiczno-kreatywne.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...