CNNIC i Genesis we wspólnym projekcie CNN Film School

Informacja Prasowa - 02.03.2021
262

CNNIC i Genesis we wspólnym projekcie CNN Film School

CNNIC i Genesis we wspólnym projekcie CNN Film School

CNN International Commercial oraz luksusowa marka samochodów Genesis w ramach współpracy przedstawiają globalną inicjatywę, która rzuca światło na sztukę tworzenia filmów i opowiadania historii poprzez wykorzystanie mediów wizualnych: CNN Film School. Partnerstwo obejmuje m.in. wsparcie debiutujących talentów i przyszłych filmowców.

CNN Film School to globalna inicjatywa powstała w ramach partnerstwa Genesis, luksusowej marki motoryzacyjnej, oraz CNN International Commercial (CNNIC), obejmującego usługi reklamowe i umowę sponsorską.

W centrum CNN Film School, które zadebiutowało w tym tygodniu, znajdują się seria krótkich wideo oraz artykuły o sztuce filmowej. W ramach serii ukażą się wypowiedzi czołowych reżyserów, dziennikarzy, profesjonalistów oraz talentów z branży filmowej i telewizyjnej o tym, jak tworzyć wybitne historie za pomocą mediów wizualnych. W trakcie tego roku wszystkie treści będą publikowane w specjalnie dedykowanej zakładce portalu CNN. Mając na uwadze mistrzowskie produkcje znanych twórców filmowych, celem serii jest pokazanie magii filmowania oraz inspiracja i kształcenie kolejnych pokoleń artystów z całego świata.

Ponadto inicjatywa CNN Film School będzie obejmować program stypendialny, w ramach którego czterech studentów z Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych będzie miało okazję stworzyć własne mikrodokumenty i urzeczywistnić swoje twórcze marzenia. Każda z osób na produkcje filmowe otrzyma dotację w wysokości 15 000 dolarów, a także profesjonalną opiekę mentorską i nadzór zespołu CNN pracującego nad tym projektem. Końcowe produkcje uczestników zostaną opublikowane na stronie internetowej CNN Film School, a następnie dla stypendystów zostanie zorganizowany pokaz filmowy, na którym będą zaprezentowane ich prace.

Poza sponsorowaniem serii filmów CNN Film School oraz programu stypendialnego, w ramach partnerstwa z Genesis zostaną wyprodukowane trzy filmy branded contentowe autorstwa studia Create należącego do CNNIC. Produkcje będą zaproszeniem widzów do śledzenia procesu twórczości wybranych artystów. Pierwsza, która ukaże się w marcu, będzie o Jinnie Seo, autorce instalacji z Korei Południowej, opowiadającej o tym, jak czerpie inspirację z natury, tradycyjnej kultury Korei i własnych wspomnień.

„To zaszczyt uczestniczyć w tak wspaniałych projektach z partnerami, którzy podzielają te same wartości i przekonania. Cieszymy się, że ponownie możemy współpracować z naszym wieloletnim partnerem Genesis, aby inspirować młodych filmowców i wnieść swój wkład w przyszłość branży filmowej. Celem CNN Film School, programu stypendialnego oraz filmów brandent contentowych jest pokazanie i uznanie artyzmu będącego podstawą niezwykłych historii opowiedzianych techniką filmową” – Rob Bradley, Senior Vice President CNN International Commercial.

„Możliwość współpracy z CNN to ogromna przyjemność dla Genesis. Wierzymy, że w ramach tego partnerstwa uda nam się skutecznie przekazać podzielane przez nas wartości oraz wiarę w młode pokolenie – zwłaszcza w branży filmowej i sztuce. Mamy również nadzieję, że nasze wsparcie dla serii wideo CNN Film School, programu stypendialnego, a także filmów branded contentowych zachęcą młodych twórców do dalszej pracy twórczej” – Ina Lee, Vice President Genesis Global Customer Experience Group.

 

***

O CNN International Commercial

CNN International Commercial (CNNIC) to jednostka odpowiedzialna za działalność komercyjną CNN poza Stanami Zjednoczonymi. Skupia wszelkie obszary współpracy komercyjnej dla takich marek jak CNN International, CNN en Español, CNN Arabic, CNN Style i CNN Business. Do zakresu jej obowiązków należą: sprzedaż reklam, patronaty, opracowywanie treści komercyjnych, sprzedaż treści, licencjonowanie marki, operacje związane z dystrybucją i reklamą zewnętrzną, rozwój biznesu, a także marketing dla światowego lidera oraz globalnego dostawcy wiadomości. CNNIC jest jedną z wiodących firm w branży specjalizujących się międzynarodową sprzedażą reklam. Jej wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe są produkowane przez wewnętrzne studio Create oraz dodatkowo wspomagane przez zaawansowane analizy danych i szerokie możliwości, jakie oferują technologie cyfrowe. Ma na koncie długofalowe partnerstwa z jednymi z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. W strukturach CNNIC funkcjonuje także dział odpowiedzialny za sprzedaż i licencjonowanie treści, który współpracuje z ponad 1 000 partnerów w zakresie licencjonowania marki CNN, usług konsultingowych oraz zawierania kontraktów na dostawę treści. CNNIC ma biura na całym świecie, z kluczowymi oddziałami w Londynie, Hongkongu i Miami. Więcej informacji: http://commercial.cnn.com.

O Genesis

 

Genesis jest globalną luksusową marką motoryzacyjną, która zapewnia najwyższe standardy wydajności, wzornictwa, bezpieczeństwa oraz innowacji. W myśl swojej filozofii projektowania „Athletic Elegance” Genesis oferuje szereg modeli, w tym sportowy sedan G70, sportowy G80 z klasy wyższej, flagowy G90, SUV GV80. Marka Genesis jest jedną z najwyżej ocenianych marek w branży motoryzacyjnej przez uznanych zewnętrznych ekspertów, m.in. North American Car of the Year, Consumer Reports i J.D. Power. Więcej informacji na temat Genesis i nowej definicji luksusu marki można znaleźć na stronie: https://www.genesis.com.

Comments

comments

262
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...