CLUE PR z trzema nominacjami w IPRA AWARDS

Informacja Prasowa - 05.07.2022
262

Agencja Clue PR, po raz kolejny powalczy o nagrody w jednym z największych międzynarodowych konkursów branżowych, IPRA Golden World Awards

CLUE PR z trzema nominacjami w IPRA AWARDS

Badanie „Bariery do kariery”, przeprowadzone na zlecenie agencji Clue PR, otrzymało nominację do II etapu konkursu IPRA Golden World Awards 2022 w dwóch kategoriach, Communication research i Media relations. Nagrody w pierwszej z nich przyznawane są za badania prowadzone w celu opracowania strategii biznesowych lub komunikacyjnych, w drugiej z kolei za kampanię PR, która uzyskała imponujący zasięg medialny.
Ogólnopolskie badanie autorstwa dr Marty Biercy (SWPS) i Alicji Wysockiej-Świtały, partnerki zarządzającej Clue PR, dotyczyło przeszkód na drodze do rozwoju zawodowego kobiet. Przeprowadzone je w styczniu br. za pośrednictwem panelu Ariadna na wyselekcjonowanej grupie ponad 450 kobiet na kierowniczych stanowiskach.
Kampania wizerunkowa marki LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, za której oprawą PR-ową odpowiadała ta sama agencja, znalazła się wśród nominowanych do nagrody IPRA Golden World Awards w kategorii Publications. Ta przyznawana jest za kreatywną publikację PR w formie drukowanej lub elektronicznej.
Ogólnopolska kampania marki LEGO, przygotowana i zrealizowana przez agencje Oglivy, Initiative Junior, ThinkEco i Clue PR, rozpoczęła się w marcu br. i skierowana była do dziewczynek oraz ich rodziców. Jej głównym przesłaniem stała się kreatywna zabawa i rozwój wolny od ograniczeń związanych ze stereotypami płciowymi. Jednym z kluczowych elementów akcji było „przejęcie mediów” przez dziewczynki, jakie odbyło się 8 marca. Tego dnia w wybranych mediach w Polsce, m.in. na blogu technologicznym Spider’s Web, popularnym serwisie Pudelek oraz portalu motoryzacyjnym Auto Świat, pojawiły się artykuły tworzone przez wspomniane oraz ich rodziców.
Wyniki konkursu ogłoszone zostaną jeszcze w lipcu.
IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations za osiągnięcia w dziedzinie public relations na całym świecie.

Comments

comments

262
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...