Cielecka, Musiał i inni w nowym programie Chivas – Blended Talks

Informacja Prasowa - 05.03.2020
123

Cielecka, Musiał i inni w nowym programie Chivas - Blended Talks

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje jeden uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt Blended Talks to seria wywiadów z inspirującymi, polskimi osobistościami, w których wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki Chivas, Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał. Odcinki, w których goście opowiedzą o swojej drodze do sukcesu będzie można oglądać na www.blendedtalks.onet.pl.

 

13 lutego br. ruszył projekt marki Chivas pod nazwą Blended Talks, realizowany we współpracy z Onet.pl oraz agencją Kuźniar Media. Seria wywiadów prowadzonych przez jednego z najbardziej charyzmatycznych dziennikarzy w Polsce – Jarosława Kuźniara – to projekt nawiązujący do zainaugurowanej w zeszłym roku kampanii „Success is a blend”, która udowadnia, że sukces jest pojęciem wielowymiarowym. Marka Chivas inspiruje i pokazuje, że nawet najmniejsze kroki w kierunku realizacji swoich marzeń mają znaczenie, a każdy z nas jest unikalnym blendemcech i umiejętności.

Doskonałym przykładem na poparcie filozofii marki będą goście zaproszeni do odcinków Blended Talks, którzy opowiedzą widzom programu jak wyglądała ich droga do sukcesu. Przed Jarosławem Kuźniarem usiądą nie tylko ambasadorzy kampanii „Success is a Blend” markiChivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał – lecz także m.in. Martyna Sztaba, zwyciężczyni konkursu Chivas Venture 2018, skierowanego do innowacyjnych, polskich, społecznie odpowiedzialnych start-upów, dziennikarz Witold Szabłowski oraz inne inspirujące osoby. Oprócz rozmaitych osiągnięć, gości łączy jedno: podobnie jak marka Chivas, wiedzą, że sukces ma wiele twarzy i rozumieją, że prowadzi do niego często bardzo wyboista droga.

 

Mnogość sposobów na zrozumienie pojęcia sukcesu idzie w parze z nieskończoną ilością komponentów, które mogą się na niego składać. Sukces to bowiem nie tylko kwestia zasobności portfela – dla każdego z nas jest on czymś odmiennym. Dlatego właśnie gośćmi Blended Talks będą tak wyraziste osobowości, które inspirują nie tylko talentem, ale także determinacją, pasją i empatią, będąc tym samym potwierdzeniem, że „Success is a blend”.– mówi Beata Maciejczak, Brand Director kategorii marek prestiżowych w Wyborowa Pernod Ricard.

Wywiady będą udostępniane na stroniewww.blendedtalks.onet.pl.

Za koncept kreatywny oraz produkcję formatu odpowiada Kuźniar Media. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies.

Więcej informacji na www.Chivas.com

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...