CEO ContentHouse ekspertem w Business Centre Club

Informacja Prasowa - 07.01.2020
77

CEO ContentHouse ekspertem w Business Centre Club

Grzegorz Miłkowski, Chief Executive Officer agencji ContentHouse, został powołany na eksperta ds. digital marketingu w prestiżowym klubie biznesu dla przedsiębiorców „Business Centre Club”.

Do grona ekspertów w największej w kraju ustawowej organizacji indywidualnych pracodawców, powołany został prezes ContentHouse, Grzegorz Miłkowski. Od stycznia 2020 roku będzie pełnił funkcje doradcze i konsultacyjne do spraw digital marketingu.

 

To dla mnie i c§ałej naszej agencji olbrzymie wyróżnienie oraz forma docenienia wielu lat owocnej pracy przy projektach związanych zarówno z Business Centre Club, jak i wieloma innymi podmiotami gospodarczymi o ogólnopolskim i światowym zasięgu. Z radością będę miał okazję doradzać członkom klubu w zakresie marketingu w internecie. To jednocześnie nagroda oraz wyzwanie– ocenia nowo powołany ekspert BCC.

 

Jako ekspert, CEO ContentHouse odpowiedzialny będzie za wsparcie merytoryczne firm i przedsiębiorców zrzeszonych w BCC. Współpracować ma także z przedstawicielami mediów oraz instytucjami odpowiedzialnymi za szeroki ekspercki przekaz wśród opinii publicznej. Za bezcenny uznano jego warsztat, doświadczenie i wiedzę. Jak podkreśla Katarzyna Woszczyna, wiceprezes Business Centre Club, dołączenie Grzegorza do grona ekspertów, to olbrzymie wsparcie dla całej naszej organizacji. Prezes ContentHouse to szanowany autorytet i sprawdzony profesjonalista w swojej dziedzinie. Pozyskaniem ekspertów z innowacyjnych branż chcemy efektownie rozpocząć drugą dekadę XXI wieku, czasy bez których rozwojowa działalność digital marketingowa to po prostu konieczność– dodaje.

Grzegorz Miłkowski specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji w świecie cyfrowym, począwszy od content marketingu, public relations z wykorzystaniem nowych technologii, automatyzacji marketingu, a skończywszy na technologiach AR i VR oraz wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji w działaniach biznesowych. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse czy Generali.

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...