CAT Footwear zaprosił do kampanii w social media czołowych influencerów

Informacja Prasowa - 17.11.2016
61

Ekskluzywny Menel, VIVA_A_VIVA, Łukasz Podliński i Romek Gelard Gello w kampanii CAT Footwear

Z okazji 25-lecia flagowego modelu Colorado, CAT Footwear zdecydował się na niekonwencjonalną kampanię w mediach społecznościowych i zaprosił do współpracy czołowych influencerów.

Ekskluzywny Menel, VIVA_A_VIVA, Łukasz Podliński oraz Romek Gelard Gello przez miesiąc prowadzili konto CAT na Instagramie. Blogerzy mogli choć na chwilę „wejść w buty” marki i samodzielnie tworzyć treści udostępniane fanom na @catfootwearpl. Każdy z nich miał tydzień aby zainteresować odbiorców wybranym przez siebie kolorem butów z nowej, jubileuszowej kolekcji. Influencerzy organizowali także konkursy, w których nagrodą były unikalne kubki termiczne zaprojektowane specjalnie na 25-lecie modelu Colorado.

Dzięki akcji liczba aktywności na instagramowym profilu marki wzrosła przez miesiąc o prawie 300% a liczba komentarzy o ponad 600%.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom, która współpracuje z marką CAT od 2014 r.

CAT Footwear

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...