Carrefour Polska rozwija omnichannel i personalizuje ofertę handlową

Informacja Prasowa - 12.09.2019
275

Carrefour Polska rozwija omnichannel i personalizuje ofertę handlową

Carrefour Polska rozwija sprzedaż w modelu omnichannel wdrażając w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja w nowe technologie pozwoli sieci na indywidualne dopasowywanie oferty do klientów, co poprawi doświadczenia konsumentów zwiększając komfort, szybkość i wygodę całego procesu zakupowego.

Carrefour Polska stawia na nowoczesne technologie i wzmacnia pozycję lidera przemian technologicznych. Przyjęta w 2017 roku strategia omnikanałowości i transformacji digitalowej zaowocowała wdrożeniami innowacyjnych projektów, usług i produktów, które stanowią odpowiedź na zmieniające się oczekiwania i zwyczaje współczesnych konsumentów.

Obecnie Carrefour wprowadza w swoich kanałach sprzedażowych rozwiązania oparte na algorytmach AI i personalizacji pozwalające poznać preferencje zakupowe naszych klientów i na tej podstawie dopasowywać ofertę handlową do każdego z odbiorców osobno  – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Przekłada się to na szereg udogodnień procesu zakupowego, które odczują zarówno klienci e-commerce, sklepów stacjonarnych, jak również użytkownicy aplikacji mobilnej „Mój Carrefour” – dodaje.

Dzięki technologii AI i personalizacji ścieżka zakupowa klienta sieci staje się prostsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Klienci e-commerce otrzymują podpowiedzi produktów, którymi mogą być zainteresowani, dopasowane do ich indywidualnych preferencji na podstawie np. historii zakupowej czy stanu produktów wrzuconych do koszyka. Również wyszukiwarki e-commerce i aplikacji mobilnej pomagają w sprawniejszym odnalezieniu produktów, którymi klient może być zainteresowany. Ponadto, użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują spersonalizowane kupony zniżkowe oraz dopasowane gazetki promocyjne. Z personalizacji skorzystają również użytkownicy kart lojalnościowych, dla których indywidualnie przygotowywane będą rabaty.

Wprowadzenie rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji jest wynikiem współpracy sieci z firmą Synerise – jedną z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych – w ramach której technologia Synerise zostanie wykorzystana m.in. do stworzenia pełnego obrazu klienta, analizy Big Data oraz personalizacji komunikacji oraz działań promocyjnych.

Bardzo cieszymy się na współpracę z tak otwartym na innowacje klientem jakim jest Carrefour. Zależy nam, aby w każdym sektorze pracować z liderem, z którym tworzymy standardy, by następnie skalować się dynamicznie na nowe rynkimówi Jarosław Królewski, CEO Synerise.

Carrefour oraz Synerise będą również pracować nad innowacjami dla całego sektora handlu detalicznego.

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...