Carlsberg Polska rusza z 2. edycją kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ

Informacja Prasowa - 08.06.2018
236

Carlsberg Polska rusza z 2. edycją kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania potrwa od 9 czerwca do końca lipca br. Inicjatywa wpisuje się w strategię i cele zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska.

Trzeźwe myślenie, czyli?

Intencją kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ jest pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę, lepiej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Tegoroczne działania skupiać się będą również na temacie asertywnego odmawiania alkoholu oraz odpowiedzialności za siebie i innych – szczególnie w kontekście kobiet w ciąży i rodziców nieletnich dzieci.

Zeszłoroczna edycja TRZEŹWO MYŚLĘ spotkała się z pozytywnym odbiorem i okazała się świetnym uzupełnieniem dotychczasowych działań naszej firmy w obszarze edukowania o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku pragniemy znów przypominać, że trzeźwe myślenie to filozofia, która pozwala czerpać z życia pełnymi garściami, m.in. dzięki podejmowaniu mądrych, świadomych wyborów. Dlatego warto wcielić ją w swoje życie – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

TRZEŹWO MYŚLĘ krok po kroku

Jednym z filarów prowadzonych przez markę działań będzie prezentacja wyników badania „KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ”, przeprowadzonego przez Carlsberg Polska we współpracy z agencją badawczą SW Research. Sprawdzono opinie i postawy Polaków w kilku kluczowych obszarach: znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Szczególną wagę przywiązano do sytuacji, które kategorycznie nie powinny być powiązane ze spożyciem alkoholu – prowadzenia pojazdów, kobiet w ciąży i rodziców, mających pod swoją opieką małe dzieci. Wsparciem merytorycznym w komunikacji badania jest Magdalena Chorzewska – psycholog i psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem.

Firma, w ramach szerzenia przekazu kampanii, zaplanowała współpracę z placówkami Lux Med i Medicover w całej Polsce. Kampanię wspierają też influencerzy. Carlsberg Polska kontynuuje współpracę z zeszłorocznym ambasadorem – Łukaszem Jakóbiakiem. Kampanię wesprze również blogerka Marta Lech-Maciejewska, znana jako

SuperStyler, która podejmie temat odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu z kobiecej i rodzinnej perspektywy. Wybór influencerów nie był przypadkowy. Marta jest aktywną mamą dwóch synów, dla której w życiu ogromne znaczenie mają takie wartości, jak rodzina, zdrowie i nieustanne odkrywanie świata. Z kolei Łukasz ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

W ramach tegorocznej kampanii, Carlsberg Polska będzie tak samo aktywnie angażować swoich konsumentów, jak i pracowników poprzez m.in. wewnętrzne konkursy z limitowanymi gadżetami kampanii. Z kolei mieszkańcy Warszawy, 9 czerwca, będą mogli bawić się odpowiedzialnie na dedykowanych, otwartych wydarzeniach w lokalach partnerskich Carlsberga – Królestwie Wwa, British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill i Klubie Explosion, zyskując vouchery zniżkowe na bezpieczny powrót taksówką do domu.

Together Towards Zero

Kampania TRZEŹWO MYŚLĘ wpisuje się w cele zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg, ogłoszone w czerwcu 2017 roku, pod nazwą Together Towards Zero. Zakładają one, że do 2030 r. Grupa – w tym Carlsberg Polska – zredukuje emisję dwutlenku węgla do zera, obniży o połowę zużycie wody w browarach, zredukuje do zera liczbę wypadków we wszystkich swoich browarach na świecie oraz zapewni konsumentom 100 proc. możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw, jednocześnie aktywnie promując odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i umieszczając symbole odpowiedzialnościowe na wszystkich opakowaniach i w komunikacji marek z konsumentem.

Comments

comments

236
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...