Cape Morris z dwiema kampaniami mediowymi dla Laboratoire Native

Informacja Prasowa - 27.06.2023
123

Agencja odpowiada za działania mediowe

Cape Morris realizuje kampanie dla Laboratoire Native, francuskiej firmy dermokosmetycznej oferującej produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Agencja odpowiada za działania mediowe, które prowadzone są dla dwóch kluczowych brandów – Lierac i Phyto.

Laboratoire Native to ekspert w dziedzinie kosmetyków do twarzy, ciała i włosów, który w swoim portfolio oferuje produkty od marek: Lierac, Phyto, Roger & Gallet i Jowae.

Lierac to marka dermokosmetyków, która w ostatnim czasie przechodzi całkowity rebranding. Chcąc lepiej zrozumieć język skóry swoich konsumentek, tworzy innowacyjne receptury, wykorzystując w swoich produktach naturalne składniki, których skuteczność jest potwierdzona wieloletnimi badaniami klinicznymi. Dodatkowo w swoich działaniach uwzględnia również troskę o środowisko. W ostatnim czasie, po przejściu rebrandingu każda gama posiada opakowania wielokrotnego użytku tzw. refill. W swoim portfolio posiada produkty zarówno do pielęgnacji skóry twarzy, jak i pielęgnacji ciała

Marka Phyto to szeroki wachlarz produktów dla pięknych, zdrowych i gęstych włosów. W jej portfolio znajdują się preparaty wykorzystujące aktywny składnik roślinny, w tym bestsellerowa kuracja przeciw wypadaniu włosów – Phytocyane, suplementy diety w formie kapsułek – Phytophanere, które działają wzmacniająco na włosy i paznokcie, a także Phyto Color, czyli produkty do koloryzacji. Oprócz tego w swojej ofercie ma duży wybór produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Precyzyjne określenie i przebadanie naszej grupy docelowej pozwala zbudować skuteczną strategię mediową, która dotrze z odpowiednim komunikatem do obecnych i potencjalnych Klientów. Planując działania bazowaliśmy na naszym wieloletnim doświadczeniu, konsekwentnie budowanym podczas opracowywania i realizowania wielu kampanii digitalowych. To doświadczenie dało nam solidną podstawę do stworzenia strategii mediowej, która idealnie spełni swoje zadanie – zbuduje świadomość marki w grupie docelowej. Projekt był dla nas ciekawym wyzwaniem, gdyż wymagał od nas indywidualnego podejścia. mówi Marek Chrostowski, Head of Media Cape Morris.

Kampania Lierac oparta jest o komunikację flagowego produktu – Lierac Lift Integral, w przypadku marki Phyto w prowadzonych działaniach reklamowych pojawiła się kuracja przeciwko wypadaniu włosów – PHYTOCYANE oraz suplement diety na wzrost włosów i paznokci PHYTOPHANERE.

Cape Morris odpowiada za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji reklamowych. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...