Canpack z Group Communications Managerem

Informacja Prasowa - 23.07.2018
206

Canpack z Group Communications Managerem

Marta Kopcik będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Grupy CANPACK.

Grupa CANPACK poinformowała o utworzeniu nowego stanowiska w strukturach firmy – z początkiem lipca Marta Kopcik objęła stanowisko Group Communications Managera. Do jej zadań należeć będzie, między innymi, opracowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej dla całej Grupy, a także nadzór nad jej realizacją, w tym działania wizerunkowe, media relations, komunikacja aktywności sponsoringowej i CSR oraz elementy employer branding’u i komunikacja w mediach społecznościowych.

„CANPACK jest wywodzącą się z Polski firmą, o globalnym zasięgu, która z powodzeniem realizuje inwestycje na czterech kontynentach. W swoim DNA ma wartości związane ze zrównoważonym rozwojem, społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz sponsoringiem sportu młodzieżowego. Wszystko to sprawia, że niezmiernie cieszę się z postawionego przede mną wyzwania. Wierzę, że moje wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji marketingowej i public relations pomoże w zbudowaniu pożądanego wizerunku firmy, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji” – powiedziała Marta Kopcik, Group Communications Manager w Grupie CANPACK.

Małgorzata Podrecka, wiceprezes zarządu Grupy podkreśla „Międzynarodowe doświadczenie Marty stanowi dla nas dodatkową wartość. Jesteśmy firmą inwestującą na wielu zagranicznych rynkach, potrzebowaliśmy w zespole kogoś, kto nie tylko doskonale zna się na komunikacji, ale też w praktyce zetknął się z komunikacją uwzględniającą różnice kulturowe.”

Kopcik wnosi do firmy trzynastoletnie doświadczenie w zakresie komunikacji zdobyte zarówno w Polsce, jak i zagranicą. W przeciągu ostatnich dwóch lat prowadziła działalność konsultingową, w ramach której realizowała projekty komunikacyjne dla Dasault Systèmes i Criteo, a także współpracowała z Ogilvy PR. Wcześniej pełniła funkcję Marketing Communications Coordinator w europejskiej siedzibie firmy Rakuten Kobo w Luksemburgu, odpowiadając za rozwój i implementację strategii komunikacji marketingowej firmy w Niemczech, Holandii, Francji i Włoszech. Swoją karierę zaczynała w agencji Partner of Promotion, gdzie na przestrzeni kilku lat zarządzała projektami komunikacyjnymi, takich międzynarodowych firm jak: Samsung, Motorola, Logitech, Procter&Gamble, Xerox, Bacardi Martini.

Comments

comments

206
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...