Nowa firma tworzy cały ekosystem komunikacyjny marek
Brief me – nowa agencja komunikacji kreatywnej
Brief me to nowa agencja PR oraz komunikacji kreatywnej, stworzona przez pełnych energii specjalistów z branży public relations i marketingu. Nowa firma tworzy cały ekosystem komunikacyjny marek. Brief me nie stawia granic kreatywności.
Podstawą działalności nowej agencji jest komunikacja. Brief me tworzy i realizuje strategie komunikacyjne firm oraz buduje ich wizerunek.
W naszej agencji dobieramy działania do grupy docelowej. Analizujemy całe otoczenie, dzięki czemu wiemy, jak i – przede wszystkim – do kogo mówić. Budujemy drogowskazy, które pomagają podejmować decyzje oraz radzić sobie w sytuacjach kryzysowych – wskazuje Aneta Gałka, PR director oraz współzałożycielka Brief me. Nasze strategie dostarczają odpowiedzi na pytania, które już dawno powinny zostać zadane każdej marce. Niebanalnymi treściami przekazujemy rzeczy ważne, tak aby zainteresować odbiorców – dodaje.
Brief me realizuje również takie działania jak m.in: PR korporacyjny, PR produktowy, PR wewnętrzny, digital marketing, content marketing oraz social media.
Tworzymy treści, które są unikalne i użyteczne z perspektywy odbiorcy. Odpowiednie teksty są łatwą drogą do zbudowania idealnych relacji pomiędzy marką a klientem. Dają pełną kontrolę nad procesem komunikacji – zarówno z odbiorcą, jak i z mediami – podkreśla druga z założycielek Paulina Gruszka, Marketing director. Komunikacja marki nie może być nijaka, my naszymi działaniami czynimy biznes bardziej “lubianym” i rozpoznawalnym – dodaje.
Agencja Brief me powstała z potrzeby dopasowania działań do dynamicznego, głęboko zróżnicowanego środowiska, które obsługuje. Założycielki wspólnie podkreślają, że obecnie tak samo istotne są działania, jak i słowa – bo to one są zmianą, którą widzimy.
Korzystamy z wolności, która rozbudza w nas coraz to większą ciekawość świata, zachodzących w nim mechanizmów oraz ludzi. Wszystko to napędza w nas kreatywność – wskazuje Gałka i Gruszka, założycielki Brief me.
Aneta Gałka, PR director, Brief me.
Od prawie 10 lat związana z branżą reklamową i public relations. Na bieżąco śledzi rynek, wiodące trendy oraz nowoczesne rozwiązania. Zafascynowana mediami. Kreatywne pomysły pomaga jej tworzyć pasja do gór i wspinaczka, dzięki której nie boi się wychodzić poza strefę komfortu. Zajmowała się tworzeniem komunikacji dla marek z wielu branż m.in. z sektora finansowego, marketingowego, inżynieryjno-konsultingowego oraz ochrony danych osobowych.
Paulina Gruszka, Marketing director, Brief me.
Od 6 lat związana z branżą reklamową i digital marketingiem. W każdej marce zauważa potencjał do poprawy swoim działaniem i komunikacją świata i życia użytkowników na lepsze. Współpracowała z firmami z branż edukacyjnej, non goverment, FMCG, telekom i firmami deweloperskimi.