BrandOxygen z obsługą marki The ballON w social mediach

Informacja Prasowa - 09.07.2018
30

BrandOxygen z obsługą marki The ballON w social mediach

Agencja kreatywna BrandOxygen poprowadzi działania w mediach społecznościowych dla marki The ballON i platformy TurboFreestyler.com.

W ramach umowy, do zadań agencji należy opracowanie strategii działań w social mediach i opieka nad profilami na Facebooku i Instagramie.

„Ten kontrakt to dla naszej agencji duże wyróżnienie i ciekawe wyzwanie. Cieszymy się, że możemy współpracować z marką, która została stworzona z prawdziwej piłkarskiej pasji. Dołożymy wszelkich starań, by stała się ona najbardziej rozpoznawalną marką w branży” – mówi CEO BrandOxygen Konrad Syga.

The ballON to marka premium dedykowana osobom, dla których piłka nożna jest stylem życia. Wybierają ją profesjonalni piłkarze, football freestylerzy i fani piłki nożnej na całym świecie, których połączył nie tylko sport, ale też ciężka praca nad rozwijaniem swoich sportowych umiejętności. Ambasadorem marki jest Krzysztof Golonka, największy polski influencer sportowy, prowadzący kanał „Trenuj z Krzychem”.

Comments

comments

30
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...