BrandLift roszpoczyna współracę z Adamed Pharma, promując markę Oeparol

Jerzy Ciszewski - 21.12.2023
157

BrandLift został wybrany w wyniku przetargu, prezentując kompleksowy plan aktywności z zakresu tworzenia i dystrybucji treści w social mediach

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift oraz marka Oeparol, której właścicielem jest Adamed Pharma, ogłosiły stałą współpracę w 2024 rok. Do zadań agencji należy zrealizowanie skutecznej strategii działań w internecie z uwzględnieniem influencer marketingu. BrandLift został wybrany w wyniku przetargu, prezentując kompleksowy plan aktywności z zakresu tworzenia i dystrybucji treści w social mediach.

Decyzja o podpisaniu umowy została podjęta dzięki stworzonej przez BrandLift strategii, której celem jest efektywne wykorzystanie influencer marketingu w dynamicznym środowisku mediów społecznościowych. Współpraca obejmie stworzenie dedykowanej platformy komunikacji i ekosystemu touchpointów w kanałach social media dla produktów marki Oeparol należącej do Adamed Pharma, jednej z największych polskich firm farmaceutyczno-biotechnologicznych w kraju.

Nawiązanie współpracy i wygrana przetargu potwierdza skuteczność naszego podejścia do influencer marketingu i szeroko rozumianych social mediów.  Nasza strategia, sposób budowania jakościowego contentu i nowatorskie metody dystrybucji treści, zwłaszcza za pomocą narzędzia SparkyB Ò, pozwoliły nam zyskać zaufanie marki Oeparol i stworzyć kompleksową komunikację influencerską – mówi Karina Hertel – Partner Zarządzający, BrandLift.

Wykorzystanie influencer marketingu jest kluczowym narzędziem w budowaniu wiarygodności marki Oeparol oraz skutecznym w dotarciu do docelowej grupy odbiorców. Wartość tego podejścia polega nie tylko na zwiększeniu zasięgu, ale także na budowaniu trwałych relacji. Przedstawiciele klienta odpowiedzialni za działania dla brandu Oeparol, zwracają uwagę na dynamikę współczesnego środowiska online i traktują marketing rekomendacji jako doskonałe narzędzie do promowania produktów tej linii.

Gdy konsumenci poszukują autentycznych relacji i opinii na temat produktów, rola influencerów i ekspertów staje się nieoceniona. Wierzymy, że wspólnie z BrandLift, wykorzystując ich doświadczenie i technologię w skutecznym prowadzeniu profili social mediowych i  influencer marketingu, zbudujemy jeszcze silniejsze więzi z naszymi klientami i wzmocnimy pozycję produktów Oeparol na rynku – mówi Agnieszka Kowalska, Starszy Kierownik Marki, Adamed Pharma S.A.

Agencja  będzie odpowiadać za influncerów, jak również tworzyć treści na kanałach social media. Content marki  będzie dodatkowo organicznie dystrybuowany, z wykorzystaniem nowatorskiej metody SparkyB Ò. Ponadto, agencja będzie odpowiedzialna za kampanie płatne w obszarze digital media.

 

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...