Brandbuddies wprowadza Buddy Score

Informacja Prasowa - 16.08.2018
30

Brandbuddies wprowadza Buddy Score

BrandBuddies, grupa oferująca rozwiązania z obszaru influencer marketingu, wprowadza nowe narzędzie do oceny digital influencerów. BUDDY SCORE to system ratingowy oparty na prawie 150 kryteriach, który pozwala markom, agencjom czy domom mediowym sprawdzić influencerów rekomendowanych do współpracy.

Buddy Score (www.brandbuddies.pl/buddy_score) powstaje między innymi w oparciu o takie czynniki jak:

● demografia influencera

● historia jego przyrostów oraz kanałów

● zaangażowanie w kanałach twórcy

● oceny i referencje od marek/ agencji

● referencje od innych twórców

● zgromadzone o twórcy informacje

Twarde dane analityczne stanowią 65 proc. wagi oceny. Pozostałe 35 proc. to kryteria miękkie: czynniki ryzyka, jakość kontentu czy społeczna wiarygodność twórcy. – Liczby nie mówią o twórcach wszystkiego. Ocenianie influencerów tylko na ich bazie skutkuje wieloma błędnymi decyzjami marek. Dlatego istotną część BUDDY SCORE stanowi rating dokonany przez analityka – tłumaczy Kamil Sokołowski, co-founder BrandBuddies. – Firmy znajdą więc ostrzeżenie o pato-streamerach, kontrowersyjnych zachowaniach twórców, medialnych skandalach, ryzyku fake followersów ale także społecznym zaangażowaniu influencerów na przykład w ochronę planety czy pomoc innym – dodaje.

Marki w ramach BUDDY SCORE mogą uzyskać także dostęp do opinii innych marek współpracujących w twórcami (swoją ocenę może dodać każda zweryfikowana agencja czy podmiot realizujący kampanię z zakresu influencer marketingu). Twórcy zaś zwiększyć swoją rynkową wiarygodność. BUDDY SCORE jest sprzężony z bazą 25 000 influencerów zarejestrowanych na platformie BrandBuddies, jednak posiadanie konta w serwisie nie jest warunkiem wygenerowania oceny.

Z narzędzia mogą korzystać firmy bezpośrednio, agencje reklamowe, agencje PR, domy mediowe czy zewnętrzni konsultanci.

BrandBuddies, grupa oferująca rozwiązania z obszaru influencer marketingu, wprowadza nowe narzędzie do oceny digital influencerów. BUDDY SCORE to system ratingowy oparty na prawie 150 kryteriach, który pozwala markom, agencjom czy domom mediowym sprawdzić influencerów rekomendowanych do współpracy.  Buddy Score (www.brandbuddies.pl/buddy_score) powstaje między innymi w oparciu o takie czynniki jak:  ● demografia influencera  ● historia jego przyrostów oraz kanałów  ● zaangażowanie w kanałach twórcy  ● oceny i referencje od marek/ agencji  ● referencje od innych twórców  ● zgromadzone o twórcy informacje  Twarde dane analityczne stanowią 65 proc. wagi oceny. Pozostałe 35 proc. to kryteria miękkie: czynniki ryzyka, jakość kontentu czy społeczna wiarygodność twórcy. - Liczby nie mówią o twórcach wszystkiego. Ocenianie influencerów tylko na ich bazie skutkuje wieloma błędnymi decyzjami marek. Dlatego istotną część BUDDY SCORE stanowi rating dokonany przez analityka - tłumaczy Kamil Sokołowski, co-founder BrandBuddies. - Firmy znajdą więc ostrzeżenie o pato-streamerach, kontrowersyjnych zachowaniach twórców, medialnych skandalach, ryzyku fake followersów ale także społecznym zaangażowaniu influencerów na przykład w ochronę planety czy pomoc innym - dodaje.  Marki w ramach BUDDY SCORE mogą uzyskać także dostęp do opinii innych marek współpracujących w twórcami (swoją ocenę może dodać każda zweryfikowana agencja czy podmiot realizujący kampanię z zakresu influencer marketingu). Twórcy zaś zwiększyć swoją rynkową wiarygodność. BUDDY SCORE jest sprzężony z bazą 25 000 influencerów zarejestrowanych na platformie BrandBuddies, jednak posiadanie konta w serwisie nie jest warunkiem wygenerowania oceny.  Z narzędzia mogą korzystać firmy bezpośrednio, agencje reklamowe, agencje PR, domy mediowe czy zewnętrzni konsultanci.  BUDDY SCORE to kolejne narzędzie od BrandBuddies. Grupa oferuje ponadto platformę do realizacji kampanii z obszaru influencer marketingu, system do zarządzania programami ambasadorskim TRUE INFLUENCERS. W jej skład wchodzą także agencja influencerska oraz studio twórców.

BUDDY SCORE to kolejne narzędzie od BrandBuddies. Grupa oferuje ponadto platformę do realizacji kampanii z obszaru influencer marketingu, system do zarządzania programami ambasadorskim TRUE INFLUENCERS. W jej skład wchodzą także agencja influencerska oraz studio twórców.

Comments

comments

30
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...