Brand Kolektyw i Melting Pot pracują dla Randstad Polska

Informacja Prasowa - 18.05.2017
45

Brand Kolektyw i Melting Pot pracują dla Randstad Polska

Agencja reklamowa Brand Kolektyw wspólnie z agencją strategiczną Melting Pot wygrały przetarg na realizację działań w zakresie komunikacji employer-brandingowej dla Randstad Polska, jednej z największych agencji zatrudnienia działających na polskim rynku.

W ramach współpracy agencje opracowały całoroczną strategię działań employer brandingowych, będą odpowiadać za jej wdrożenie, a także stałe wsparcie w zakresie wybranych elementów komunikacji wewnętrznej Firmy. Zawarta umowa ma charakter długoterminowy.

Za kreację i wdrożenie odpowiada Brand Kolektyw. Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją (dziś: Truly), Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.

Randstad Polska to kolejny Klient w portfolio Brand Kolektyw, wśród których znajdują się już takie marki jak: Wyborowa, Pan Tadeusz, Ballantine’s, Lorenz Snack-World, Nic Nac’s czy ASICS.

Za planowanie i nadzór przy wdrażaniu działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest agencja strategiczna Melting Pot, która specjalizuje się w projektowaniu całościowych strategii komunikacyjnych dla marek takich jak Aviva, Hortex, ETX Capital, Vision Express czy Electrolux.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...