Brand Kolektyw i Melting Pot pracują dla Randstad Polska
Agencja reklamowa Brand Kolektyw wspólnie z agencją strategiczną Melting Pot wygrały przetarg na realizację działań w zakresie komunikacji employer-brandingowej dla Randstad Polska, jednej z największych agencji zatrudnienia działających na polskim rynku.
W ramach współpracy agencje opracowały całoroczną strategię działań employer brandingowych, będą odpowiadać za jej wdrożenie, a także stałe wsparcie w zakresie wybranych elementów komunikacji wewnętrznej Firmy. Zawarta umowa ma charakter długoterminowy.
Za kreację i wdrożenie odpowiada Brand Kolektyw. Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją (dziś: Truly), Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.
Randstad Polska to kolejny Klient w portfolio Brand Kolektyw, wśród których znajdują się już takie marki jak: Wyborowa, Pan Tadeusz, Ballantine’s, Lorenz Snack-World, Nic Nac’s czy ASICS.
Za planowanie i nadzór przy wdrażaniu działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest agencja strategiczna Melting Pot, która specjalizuje się w projektowaniu całościowych strategii komunikacyjnych dla marek takich jak Aviva, Hortex, ETX Capital, Vision Express czy Electrolux.