Bossa Nova Events odpowiada za noworoczną konferencję firmy Schülke

Informacja Prasowa - 06.02.2024
33

Hasło przewodnie wydarzenia, „Jak grać, żeby wygrać”

W dniach 11-12 stycznia 2024 roku firma Schülke, lider w dziedzinie produktów higienicznych i rozwiązań zapobiegania zakażeniom, zorganizowała dwudniowy event, który był nie tylko ukoronowaniem 135-lecia istnienia firmy, ale także inspiracją dla pracowników do rozwoju i osiągania nowych celów. Za organizację tego wyjątkowego wydarzenia odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.

Hasło przewodnie wydarzenia, „Jak grać, żeby wygrać”, nie tylko podkreślało zasady fair play, lecz także miało na celu wzmocnienie współpracy między różnymi działami oraz motywowanie pracowników do ciągłego doskonalenia, poprawy wyników pracy i zwiększenia zaangażowania w życie firmy.

– Nasza noworoczna konferencja była dla nas wyjątkową okazją do podsumowania 135-letniej historii, integrowania pracowników oraz wspólnego świętowania osiągnięć. Naszym celem było podkreślenie wartości firmy, takich jak innowacyjność, pasja, zaufanie i jakość, które były prezentowane na każdym etapie wydarzenia – podkreśla Elżbieta Makselon-Drabczyk, HR& Administration Director CEE, Schülke.

Dwudniowe wydarzenie obejmowało bogaty program, w tym cykl warsztatów, konferencję oraz galę z ceremonią wręczenia nagród dla pracowników tworzących siłę i moc wartości Schülke.

– W ten sposób, poprzez zróżnicowany program skupiający się na edukacji, rozrywce i integracji, podczas eventu dla firmy Schülke stworzyliśmy inspirujące środowisko do wymiany wiedzy, rozwijania więzi oraz celebrowania osiągnięć branżowych – dodaje Klaudia Ronij, Managing & Event Director w Creative Brand Stories.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za pełne spektrum działań związanych z organizacją tego wydarzenia, w tym strategię, koncepcję, kreację, produkcję i realizację.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...