Bolton Polska wybiera Streetcom

Informacja Prasowa - 17.04.2024
172

Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio

BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.

Głównym celem realizowanych działań dla marki Meglio jest zwiększenie świadomości marki u grupy docelowej (kobiety powyżej 25 roku życia z małych i średnich miast oraz kobiety będące decydentkami w gospodarstwie domowym), a także dotarcie do non-userów marki, edukacja na temat produktu Meglio i trial. Streetcom przygotował długofalową mechanikę kampanii influnecer marketingowej, odpowiada także za rekrutację, komunikację i koordynację działań z wybranymi do kampanii nano, mikro i makro influencerami.

Dla nowej linii past kanapkowych Rio Mare agencja Streetcom przygotowała i realizuje kolejną kampanię w oparciu o nano, mikro i makro influencerów. Odbywa się ona pod hasłem: „Rio Mare Pate. Śniadanie na Wyciągnięcie Ręki”. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększenie świadomości nowej linii past Rio Mare Pate, edukacja na temat walorów produktu, podkreślenie wygody i wszechstronności past Rio Mare Pate i kontekstu śniadaniowego.  Agencja odpowiada także za rekrutację i koordynacje współpracy z wybranymi do kampanii nano, mikro i makro influencerami.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy z agencją Streetcom, która doskonale nas rozumie, wychodzi naprzeciw naszym potrzebom i co najważniejsze realizuje cele naszych marek. Długofalowa współpraca pozwala lepiej budować relację zarówno z agencją jak i z influencerami – mówi Tomasz Chmielewski Marketing Manager Bolton Polska

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...