BMW wybiera opony Dunlop SportSmart TT dla swojego nowego motocykla klasy superbike S 1000 RR

Informacja Prasowa - 10.10.2022
197

„Opracowaliśmy oponę SportSmart TT, aby zapewnić motocyklistom pewne i przyjemne prowadzenie na drodze

BMW wybiera opony Dunlop SportSmart TT dla swojego nowego motocykla klasy superbike S 1000 RR

  • Dalszy rozwój współpracy z producentem motocykla M 1000 RR.
  • Dunlop i BMW z sukcesami na torze wyścigowym.

BMW wybrało oponę Dunlop SportSmart TT na oryginalne wyposażenie swojego nowego modelu S 1000 RR na sezon 2023. W ten sposób producent chce zapewnić motocyklistom hypersportowe osiągi na drodze lub torze, odpowiadające możliwościom ulepszonego, inspirowanego wyścigami supermotocykla.

Dla nowego modelu S 1000 RR homologowano opony Dunlop SportSmart TT w rozmiarze 120/70ZR17 na przód i dwóch rozmiarach na tył: 190/55ZR17 i 200/55ZR17.

„Opracowaliśmy oponę SportSmart TT, aby zapewnić motocyklistom pewne i przyjemne prowadzenie na drodze oraz osiągi zbliżone do tych, jakie oferuje opona wyścigowa na torze. W ten sposób SportSmart TT doskonale uzupełnia filozofię nowego modelu BMW S 1000 RR, który nawiązuje do dziedzictwa i sukcesów BMW w sportach motorowych. Jesteśmy dumni, że BMW wybrało oponę Dunlop SportSmart TT na oryginalne wyposażenie tego ekscytującego i zmodernizowanego modelu,” powiedział Miguel Morais, kierownik ds. oryginalnego wyposażenia w Dunlop Motorcycle w Europie.

Nowy model motocykla S 1000 RR posiada wiele nowoczesnych funkcji i plasuje się obok jeszcze bardziej zorientowanej na wyścigi maszyny M 1000 RR, która została wprowadzona na rynek w 2020 roku. Oba motocykle łączy ten sam element – opony Dunlop SportSmart TT jako wyposażenie fabryczne.

Technologie Dunlopa dają przewagę

Technologia NTEC RT pozwala obniżyć ciśnienie w tylnej oponie SportSmart TT na czas jazdy na torze. Zwiększa to powierzchnię styku opony z podłożem, co przekłada się na lepszą przyczepność. Z kolei bieżnik Speed Vent Tread ze specjalnym układem rowków, które otwierają się i zamykają, gdy opona obraca się, poprawia odprowadzanie ciepła. Z kolei w przedniej oponie zmieniono profil dynamicznej formy, zapewniając w ten sposób rzadką równowagę pomiędzy mniejszym wysiłkiem związanym z kierowaniem a optymalną przyczepnością na zakrętach. Przekłada się to na lepszą reakcję i poczucie pewności podczas hamowania oraz skręcania.

Flagowe supermotocykle BMW rozwijane są według podobnej filozofii, co hypersportowe opony Dunlopa, takie jak SportSmart TT, które wykorzystują wiele tych samych technologii, co opony, które wygrały każdy tegoroczny wyścig indywidualny w ramach rywalizacji Isle of Man TT oraz dwie rundy Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM 2022. Co więcej, Petera Hickman jadąc BMW na oponach Dunlop wygrał wyścig Senior TT, a BMW World Endurance Team odniósł zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu SPA EWC Moto rozgrywanym w czerwcu, ścigając się na slickach Dunlop KR.

Comments

comments

197
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...