Nowa dyrektor ma wnieść „świeże spojrzenie” na materiały wideo portalu
Od początku listopada br. działem wideo Gazeta.pl kieruje Beata Żebrowska. Jako dyrektor biznesu jest odpowiedzialna za rozwój produktu wideo portalu – zarówno autorskich produkcji, jak i oferty reklamowej.
„Dział wideo Gazeta.pl stawia na pomysłowe internetowe formaty, które odpowiadają zarówno na potrzeby użytkowników portalu, jak i reklamodawców, a także wyróżniają się na rynku wysoką jakością realizacji. Beata Żebrowska to doświadczona managerka, która w swojej dotychczasowej pracy zajmowała się wieloma multimedialnymi projektami i z pewnością wniesie świeże spojrzenie do bogatego portfolio materiałów wideo tworzonych przez nasz zespół” – mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.
Beata Żebrowska zdobywała doświadczenie jako Project Manager w Grupie Onet. Ostatnio jako Head of Content Marketing & Native w Media Impact (Grupa Onet-RAS Polska) odpowiadała za strategię i rozwój produktów reklamowych. Wcześniej pracowała w biurze reklamy Burda Media.
W zespole Gazeta.pl Beata Żebrowska zastąpiła Annę Gumkowską, która rozstała się z firmą.