Beata Żebrowska dyrektorem biznesu wideo Gazeta.pl

Redakcja PR - 07.11.2018
184

Nowa dyrektor ma wnieść „świeże spojrzenie” na materiały wideo portalu

Od początku listopada br. działem wideo Gazeta.pl kieruje Beata Żebrowska. Jako dyrektor biznesu jest odpowiedzialna za rozwój produktu wideo portalu – zarówno autorskich produkcji, jak i oferty reklamowej.

„Dział wideo Gazeta.pl stawia na pomysłowe internetowe formaty, które odpowiadają zarówno na potrzeby użytkowników portalu, jak i reklamodawców, a także wyróżniają się na rynku wysoką jakością realizacji. Beata Żebrowska to doświadczona managerka, która w swojej dotychczasowej pracy zajmowała się wieloma multimedialnymi projektami i z pewnością wniesie świeże spojrzenie do bogatego portfolio materiałów wideo tworzonych przez nasz zespół” – mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.

Beata Żebrowska zdobywała doświadczenie jako Project Manager w Grupie Onet. Ostatnio jako Head of Content Marketing & Native w Media Impact (Grupa Onet-RAS Polska) odpowiadała za strategię i rozwój produktów reklamowych. Wcześniej pracowała w biurze reklamy Burda Media.

 

Beata Żebrowska

 

W zespole Gazeta.pl Beata Żebrowska zastąpiła Annę Gumkowską, która rozstała się z firmą.

Comments

comments

184
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...