Bartosz Lewicki w zespole LoveBrands Relations odpowiada za praktykę korporacyjną i PA

Informacja Prasowa - 09.05.2019
98

Bartosz Lewicki w zespole LoveBrands Relations odpowiada za praktykę korporacyjną i PA

Bartosz Lewicki dołączył do zespołu LoveBrands Relations. Były rzecznik prasowy i PR manager m.in. OSRAM, Cezex oraz Grupy ENERIS został szefem zespołu rozwijającego praktykę korporacyjną i public affairs na stanowisku Senior Communications Experta. Wśród obsługiwanych przez niego klientów znajduje się między innymi innowacyjna firma farmaceutyczna Roche Polska Sp. z o.o.

Zanim w 2001 roku rozpoczął przygodę w branży PR, pracował jako dziennikarz m.in. w RMF FM, TVP oraz TVN. Później z sukcesem realizował projekty dla takich instytucji jak: Grupa ITI, Beskidzki Dom Maklerski, Europejski Fundusz Hipoteczny, Naczelna Rada Adwokacka, Tetra System Polska czy Philips Polska.

Z Bartoszem, jako ekspertem i człowiekiem znamy się od wielu lat. Współpracowaliśmy ze sobą jeszcze zanim 5 lat temu powstała LoveBrands Relations. Stąd doskonale wiem i ufam jego umiejętnościom, zwłaszcza w kategorii komunikacji korporacyjnej, czy budowaniu skutecznych strategii, jak i doskonałej znajomości branż farmaceutycznej, ochrony środowiska czy finansowej – przypomina Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.

Wyodrębnienie zespołów zajmujących się poszczególnych praktykami wynika z rozwoju LoveBrands Relations, jak i potrzeby udoskonalenia know-how. Szef nowo utworzonego działu Corporate & PA interesuje się znaczeniem wizerunku marki i jej relacji z produktem oraz interesariuszami. Od wielu lat zajmuje się wdrażaniem najnowszych komunikacyjnych rozwiązań technologicznych w celu usprawnienia obsługi Klientów. Co więcej, jest odpowiedzialny za powstanie wszystkich filmów zamieszczonych na nowo powstałym kanale YT agencji. Prywatnie, kiedy może, gotuje oraz zajmuje się domowymi kiszonkami i wędlinami. Miłośnik mięsa, glutenu i laktozy. Stoi mocno na dwóch nogach i porusza się na dwóch zmotoryzowanych kółkach.

 

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...