Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub

Informacja Prasowa - 01.02.2023
89

Stańczak pracuje w branży od 12 lat.

Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.

Zadanie czuwania nad efektywnością biznesową projektów ING, powierzono doświadczonemu menedżerowi. Stańczak pracuje w branży od 12 lat. Zaczynał i większość kariery spędził w grupie OMD. Rozwijał się wspierając strategicznie i operacyjnie klientów z różnych sektorów. W ostatnich latach pracował dla Nivea oraz Tchibo – dla obu brandów był kluczowym kontaktem. W OMD pełnił również rolę supervisora tv oraz digital. Ostatnio pracował dla Shopee, gdzie jako szef mediów  koordynował launch marki na polskim rynku.

Natomiast dotychczasowy communication director – Witold Adamski, po ośmiu latach pracy w Mediahub, zamierza podjąć nowe wyzwania zawodowe. Pozostaje w branży, ale szczegółów jeszcze nie zdradza.

Razem z ING od lat skutecznie podejmujemy biznesowe wyzwania – komentuje zmianę warty w zespole Ewa Góralska, managing director Mediahub. – Nasze wysiłki wiele razy zdobyły uznanie branży – ogromną satysfakcją dają nam zwłaszcza wspólne Effie. I od zawsze jest to zasługą zaangażowanego w pracę zespołu wysokiej klasy, świetnie dobranych specjalistów. Witek zapisał ważną kartę w dotychczasowej historii tej współpracy. Jesteśmy pełni uznania dla jego profesjonalizmu. Dziękujemy i trzymamy kciuki za jego nowe plany. Jednocześnie marka ING od zawsze jest magnesem dla ambitnych ludzi. Właśnie takich jak Bartek, którzy razem z nami widzą dla siebie szansę rozwoju. Nie mamy wątpliwości, że przekazujemy jej obsługę w ręce mediowca z krwi i kości – dodaje i podkreśla, że nowy lider ma świetne referencje z rynku, w tym bardzo wysokie oceny klientów i współpracowników.

Do głównych zadań Stańczaka należy koncentracja na strategicznych celach ING, koordynacja pracy kilkunastoosobowego zespołu, a także w zależności od potrzeb włączenie w ten proces pozostałych ekspertów agencji.

 Mimo niepewnych czasów na całym rynku, w nowym miejscu czuję wspaniałą energię i gotowość do innowacyjnej, przełomowej pracy dla klienta – wskazuje Stańczak. – Wierzę, że w połączeniu z moim cross-mediowym i strategicznym doświadczeniem to dobry potencjał dla dalszego rozwoju – dodaje.

 Mediahub pracuje dla ING Banku Śląskiego od 24 lat. W ubiegłym roku po raz kolejny potwierdził swoje kompetencje, wygrywając globalny przetarg na obsługę marki na polskim rynku.

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...