Bartek Gołębiowski jurorem Eurobest 2018

Redakcja PR - 19.11.2018
224

Strategy&Creative Director Gong w gronie sędziów festiwalu Eurobest

W gronie jury tegorocznego festiwalu Eurobest 2018 zasiądzie Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji kreatywnej Gong, który jako jedyny reprezentant branży reklamowej z Polski, będzie oceniał zgłoszone prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft.

Eurobest to jeden z najważniejszych konkursów w branży reklamowej w Europie, nagradzający najbardziej kreatywne, innowacyjne, a zarazem efektywne kampanie. Organizowany od 1988 r., jest również miejscem spotkań i wymiany doświadczeń dla przedstawicieli agencji, twórców filmowych, klientów oraz ludzi związanych z branżą kreatywną z całego świata.

Do międzynarodowego grona jurorów festiwalu Eurobest 2018 został zaproszony Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji Gong (Group One). Wraz z ekspertami m.in. z Francji, Niemiec, Włoch czy Wielkiej Brytanii będzie oceniał prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft. Zespołem pokieruje Wesley ter Haar, COO MediaMonks/Global.

 

Bartek Gołębiowski

 

Bartek Gołębiowski, jest dyrektorem kreatywnym z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Założył i prowadzi GONG, jedną z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service w Polsce. Zarządza wielokrotnie nagradzanym zespołem kreatywnym, pracującym dla klientów w całej Europie, a także w Azji i Stanach Zjednoczonych. Należą do nich Huawei, Netflix, ING Bank, L’Oreal i Virgin Mobile. Bartek Gołębiowski był również jurorem konkursu Cannes Lions, New York Festivals, Euro Effies oraz wielu innych festiwali reklamowych. Autor licznych artykułów, wykładów i warsztatów na temat marketingu cyfrowego i innowacji.

Festiwal Eurobest 2018, który co roku organizowany jest w innym mieście, tym razem odbędzie się w Londynie. Zgłoszone prace będą oceniane w 21 kategoriach, a nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali 10 grudnia br.

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...