„Bardziej się nie da” – nowa kampania reklamowa OTOMOTO

Informacja Prasowa - 09.03.2020
234

"Bardziej się nie da" - nowa kampania reklamowa OTOMOTO

OTOMOTO startuje ze świeżą i bardzo wyrazistą kampanią reklamową pokazującą jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą. Bo każdy, kto choć raz próbował swoich sił na  rynku motoryzacyjnym, wie że zrealizowanie wszystkich zamierzeń zgodnie z planem bywa trudne. Potrzebny jest zaufany doradca. 

 

– Nasza kampania tym razem mówi znacznie mniej o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez OTOMOTO dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu nieporządanych niespodzianek, zrobisz to  z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-procentowej pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da – mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OTOMOTO.

Serwis wspiera kupującego swoją wiedzą, pomaga uporządkować proces. Jest nie tylko jedną z największych platform ogłoszeniowych w Polsce. Podejmuje też działania wspierające poszukujących w kwestii finansowania, weryfikacji znalezionych pojazdów (w marcu wprowadzono obowiązek publikacji nr VIN w ogłoszeniach, co ułatwia sprawdzanie historii pojazdu), a wkrótce można oczekiwać pojawienia się kolejnych rozwiązań wspierających kupującego.

Kampanii będzie tym ciekawsza, że oprócz podstawowego spotu wizerunkowego, na szklany ekran trafił również telewizyjny spot reklamowy dedykowany rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych. Krótka i zabawna historia z warsztatu samochodowego przypomina, że na OTOMOTO znaleźć można już ponad dwa miliony tego typu ogłoszeń.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept. Spoty zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych i zostaną wsparte działaniami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...