Awanse w LiquidThread

Informacja Prasowa - 10.06.2021
213

Awanse w LiquidThread

Awanse w LiquidThread

W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole Content Solutions, Kamila Bernert w zespole Creative Studio i Monika Wasińska w zespole Integrated Communication.  

W zespole Content Solutions, łączącym rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, który prowadzi Aleksandra Popławska, Content Solutions Director, na stanowiska Senior Content Partnership Consultant awansowali: Łukasz Łaski i Natalia Lejman.

Łukasz Łaski z LiquidThread związany jest od 3 lat i specjalizuje się w projektach branded content. W swoim portfolio ma projekty między innymi dla Allegro, Visa, Totalizatora Sportowego, czy ZT Kruszwica. Wcześniej (2015-2018) pracował w Grupie ZPR Media jako Project Manager i odpowiadał za akcje niestandardowe (sponsoringi, konkursy, lokowania) w  mediach. Jest absolwentem politologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Natalia Lejman w LiquidThread pracuje od prawie 4 lat. Na co dzień realizuje projekty branded content w kanałach online i offline. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: Electrolux, L’Oréal, Stihl, OSM Łowicz i Heinz. Natalia z wykształcenia jest magistrem psychologii.

W dziale Creative Studio, którym kieruje Piotr Długołęcki, Creative Studio Director LiquidThread, Kamila Bernert awansowała na stanowisko Creative Designer. Kamila posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2,5 roku jest związana z LiquidThread. Swoje pierwsze doświadczenia jako Junior Graphic Designer zdobywała w agencji BrandAhead. Na swoim koncie ma projekty m.in dla: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Kropla Beskidu, Fuzetea, Lajkonik, Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Monster Munch, Nic Nac’s, Hit, czy Galbani. Kamila jest absolwentką Grafiki na WSIZ w Warszawie.

W jednym z zespołów Integrated Communication, kierowanym przez Monikę Pruszczyńską, Integrated Communication Director, awansowała Monika Wasińska na stanowisko Integrated Communication Executive. Monika jest związana z LiquidThread od dwóch lat, początkowo realizowała zintegrowane kampanie influencer marketingowe, a teraz zajmuje się kampaniami digital, a także zintegrowanymi kampaniami 360. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: L’Oréal, Circle K, Avon, marek Lorenz Bahlsen czy Vistula.

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...