Awans Bartosza Sroki na stanowisko Account Directora w Grayling Poland

Informacja Prasowa - 11.07.2019
45

Awans Bartosza Sroki na stanowisko Account Directora w Grayling Poland

Bartosz Sroka awansował na stanowisko Account Directora w dziale korporacyjnym Grayling. W nowej roli Bartosz będzie wspierał Annę Popłonkowską, Dyrektor Działu Korporacyjnego, odpowiadając za pracę i rozwój kompetencji części zespołu. Jak dotychczas, jako Head of Crisis Management, będzie również odpowiedzialny za strategiczne doradztwo kryzysowe, a także pozyskiwanie nowych klientów.

Komunikacja korporacyjna i doradztwo kryzysowe to jedne z filarów oferty Grayling na polskim rynku. Awans Bartka potwierdza jego wysokie kompetencje i różnorodne doświadczenie konsultingowe w tych obszarach, które przyczynią się do dalszego dynamicznego rozwoju naszego działu korporacyjnego” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Od roku Bartosz Sroka pełni także rolę Head of Crisis Management w polskim biurze Grayling. Nadzoruje projekty z zakresu komunikacji kryzysowej oraz rozwija dotychczasową ofertę agencji w tym obszarze, na którą składają się trzy główne obszary: szkolenia i warsztaty, opracowanie procedur komunikacji kryzysowej, oraz bieżące doradztwo i wsparcie firm w sytuacjach trudnych i kryzysie.

Bartosz posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w różnych obszarach biznesowych. Pracował dla firm z takich sektorów jak: nieruchomości, finanse, energetyka, TMT, przemysł, logistyka, handel czy branża spożywcza. Ma także doświadczenie w działaniach z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji ofert publicznych akcji (IPO). Do Grayling Poland dołączył w 2016 r.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...