Artur Jastrzębski szefem analityki biznesowej w Publicis Media

Informacja Prasowa - 17.08.2018
14

Artur Jastrzębski szefem analityki biznesowej w Publicis Media

Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.

Artur Jastrzębski, dołączył do departamentu Data Sciences, którym kieruje Anna Sakowicz, Chief Digital, Data & Analytics Officer w Publicis Media. Podlegać mu będą zespoły Data Analytics oraz Business Integration. Pierwszy z nich zajmuje się rozwojem usług i produktów analitycznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klientów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, należących do Publicis Media. Rolą zespołu Business Integration jest przekładanie potrzeb i celów biznesów Klientów na rozwiązania analityczne, technologiczne i narzędziowe, których implementacja w największym stopniu przełoży się na realizację zakładanych KPI.

– W Publicis Media jesteśmy przekonani, że jedynym źródłem wzrostu biznesu Klientów, jest poprawa doświadczeń konsumentów na całej ścieżce ich kontaktów z markami i produktami. Wspólnie z naszymi klientami potrafimy diagnozować potrzeby oraz identyfikować obszary wymagające zmian i optymalizacji w strategiach biznesowych, przełożyć je na cele, które następnie, dzięki kompetencjom, narzędziom analitycznym i technologii, będziemy realizować. W tym obszarze Artur Jastrzębski wnosi do naszej organizacji bardzo bogate doświadczenie związane z konsultingiem i wdrożeniami projektów Data Analytics i Business Intelligence, które zdobył pracując jako analityk biznesowy dla klientów ze strategicznych sektorów gospodarki – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media.

Artur Jastrzębski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w analityce biznesowej. Rozpoczynał karierę w PKN Orlen, a następnie dołączył do SAS Institute, gdzie zajmował się wdrożeniami produktów i usług analitycznych, optymalizacją procesów klientów, a także działaniami sprzedażowymi i ekspertyzami biznesowymi. Ostatnio jako Head of Industry Analytics and IoT pracował w PWC Polska, gdzie odpowiadał za rozwój zespołu data analytics, a także za rozwój ofert biznesowych w nowych sektorach. Jest finalistą konkursu Global Innovation Challenge na najbardziej innowacyjny produkt w PwC. Od 2014 r., jako wykładowca, prowadzi zajęć na studiach podyplomowych z zakresu informatyki i analityki w przedsiębiorstwach, Big Data oraz Business Intelligence w Szkole Głównej Handlowej.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...