Artegence z kampanią 360 „Rodzina sprawdza się w działaniu” dla PKO Banku Polskiego

Informacja Prasowa - 21.05.2021
255

Artegence z kampanią 360 „Rodzina sprawdza się w działaniu” dla PKO Banku Polskiego

Artegence z kampanią 360 „Rodzina sprawdza się w działaniu” dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski wystartował z nową kampanią PKO Konta za Zero oraz kont dziecięcych pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. To kolejna kampania banku, dla której agencja Artegence przygotowała komunikację 360.

Głównym bohaterem kampanii jest Karol – młody vloger, który nagrywa daily vlog z domu. Opowiada o swojej rodzinie i przy okazji pokazuje, jak aktywnie PKO Bank Polski wspiera swoich klientów w codziennych aktywnościach. Spot można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/LENQumxyr0o.

W ramach kampanii „Rodzina sprawdza się w działaniu” agencja Artegence przygotowała spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampanii towarzyszy seria bumperów będących kontynuacjami historii ze spotu, materiały na witrynach banku, assety social mediowe i banery display.

„W najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego Rodzina sprawdza się w działaniu, a my cieszymy się… że Artegence po raz kolejny sprawdza się w tworzeniu kampanii dla naszego Klienta!”, podsumowuje Łukasz Szmel, Co-managing Director Artegence.

Comments

comments

255
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...