Artegence wygrywa przetarg na obsługę Pepsi

Redakcja PR - 04.09.2018
251

Artegence wygrywa przetarg na obsługę Pepsi

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację w internecie, w tym również w mediach społecznościowych.

W wyniku procesu przetargowego postawiliśmy na Artegence – agencję, której pomysły najlepiej wpisały się w długofalową strategię PEPSI. Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy naprawdę fajną komunikację – komentuje Michał Szewczyk, Senior Brand Manager w PepsiCo.

Bardzo się cieszę, że w naszym portfolio pojawiła się tak silna marka z sektora FMCG. To dla nas duży sukces i dowód na to, że świetnie czujemy się w różnorodnych, digitalowych projektach, w tym również z zakresu social mediów. To efekt intensywnej pracy i ogromnego zaangażowania naszego teamu, któremu – tym bardziej – serdecznie gratuluję wygranej. Przed nami sporo fajnych wyzwań i wiele litrów PEPSI do wypicia – komentuje Łukasz Szmel, New Business Director/Co-Managing Director w Artegence.

 

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...