Arkadiusz Ekiert Dyrektorem Projektów Multimedialnych w Attention Marketing

Informacja Prasowa - 02.09.2022
116

W Attention Marketing będzie budował i rozwijajał dział projektów multimedialnych.

Arkadiusz Ekiert Dyrektorem Projektów Multimedialnych w Attention Marketing

Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 roku, a ostatnie ponad dwadzieścia lat związany był z radiową Trójką. Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne. Do porannej i popołudniowej audycji „Zapraszamy do Trójki” przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo – ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.

W Attention Marketing Arkadiusz Ekiert będzie przede wszystkim kontynuował swoją radiową pasję budując i rozwijając dział projektów multimedialnych. Wspólnie z zespołem AM będzie tworzył multimedialne treści, głównie podcasty oraz materiały wideo o charakterze informacyjnym, w myśl przyświecającej w AM zasadzie – że treści wartościowe i atrakcyjne stają się potrzebne. Będą to zarówno serie wydawnicze jak i pojedyncze materiały w zależności od potrzeb i celów komunikacyjnych Klientów.

 

Jak pokazują wyniki badań Tandem Media (Grupa Radiowa Agora) i Publicis Groupe („Słuchacz podcastów w Polsce”, 2021), niemal co trzeci polski internauta słucha podcastów – to prawie 9 mln osób. Miesięczny zasięg podcastów wzrósł w 2021 r. do 31,3 proc. Aż 56 proc. słuchaczy podcastów to osoby w wieku 35+, a 46 proc. słuchaczy podcastów w Polsce ma wykształcenie wyższe.

 

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...