Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami świata [RANKING FORBES]

Redakcja PR - 29.05.2017
140

Najcenniejsze marki świata według magazynu Forbes

Już 7 rok z rzędu Apple zdobyło tytuł najcenniejszej marki na świecie. Forbes wycenił jej wartość na 170 miliardów dolarów. Magazyn podaje, że Apple jest niekwestionowanym liderem dzięki zdolności do generowania ogromnych zysków i kreowania popytu na swoje produkty na całym świecie. Na drugim miejsce znalazło się Google, warte blisko 102 miliardy dolarów. Zaraz za gigantem z Mountain View uplasował się Microsoft – 87 miliardów dolarów.

Ranking marek – kraj pochodzenia:

USA (56 marek), Niemcy (11), France (7), Japonia (6), Szwajcaria (4), Hiszpania (3), Belgia, Korea, Holandia i Szwecja (2), Austria, Chiny, Dania, Irlandia, Wielka Brytania (1).

Największy wzrost wartości:

Amazon (54%), Facebook (40%), Starbucks (24%), Google (23%), Adobe (18%)

Największy spadek wartości:

IBM (-20%), HSBC (-18%), Caterpillar (-11%), H&M (-11%), Coach, Cartier (-8%)

 

forbes
Ranking: FORBES

Comments

comments

140
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...