string(98) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/05/apple-1200x500.jpg');"
string(72) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/05/apple-1200x500.jpg"
Najcenniejsze marki świata według magazynu Forbes
Już 7 rok z rzędu Apple zdobyło tytuł najcenniejszej marki na świecie. Forbes wycenił jej wartość na 170 miliardów dolarów. Magazyn podaje, że Apple jest niekwestionowanym liderem dzięki zdolności do generowania ogromnych zysków i kreowania popytu na swoje produkty na całym świecie. Na drugim miejsce znalazło się Google, warte blisko 102 miliardy dolarów. Zaraz za gigantem z Mountain View uplasował się Microsoft – 87 miliardów dolarów.
Ranking marek – kraj pochodzenia:
USA (56 marek), Niemcy (11), France (7), Japonia (6), Szwajcaria (4), Hiszpania (3), Belgia, Korea, Holandia i Szwecja (2), Austria, Chiny, Dania, Irlandia, Wielka Brytania (1).
Największy wzrost wartości:
Amazon (54%), Facebook (40%), Starbucks (24%), Google (23%), Adobe (18%)
Największy spadek wartości:
IBM (-20%), HSBC (-18%), Caterpillar (-11%), H&M (-11%), Coach, Cartier (-8%)
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...