Aplikacja, która zmieni oblicze polskich klubów

Informacja Prasowa - 24.06.2019
153

Aplikacja, która zmieni oblicze polskich klubów

To może być prawdziwa rewolucja w polskim sporcie. Zarówno organizacyjna jak i finansowa. Nasz rodzimy startup przygotował aplikację dla klubów sportowych, dzięki której te będą mogły w końcu wkroczyć w XXI wiek. Aplikacja nie tylko zmieni sposób komunikacji z kibicami – pozwoli klubom na zdobywanie pieniędzy. Aplikację przygotowaną przez Fundację Kibica na mechanizmie popularnego Sportbonusa wcale nie trzeba kupować. Kluby mogą ją wypożyczać. Do pilotażu zgłosiło się już ponad 100 klubów.

Wiele klubów sportowych, które nie mają bogatego właściciela, albo nie dostają pieniędzy od lokalnych samorządów narzeka na problemy finansowe. Niektóre upadają. Nie udało się utrzymać na powierzchni na przykład Skrze Warszawa, w składzie, której występowała nasza słynna lekkoatletka Anita Włodarczyk. Dwukrotna mistrzyni olimpijska w rzucie młotem musiała się na początku roku przenieść do Chorzowa.

Fundacja Kibica znajduje sponsora

Fundacja Kibica od lat skutecznie szuka coraz to nowych możliwości wsparcia polskiego sportu. Tym razem dzięki jej staraniom udało się znaleźć sponsora, który finansuje wypożyczanie specjalnej aplikacji do pozyskiwania pieniędzy, ale też wykorzystywanej do sprawnej komunikacji.  Dzięki temu, kluby mogą skorzystać z programu za jedyne 499 złotych. To oszczędność rzędu 100 tysięcy złotych. –Cieszymy się, że dajemy klubom narzędzie do zarabiania pieniędzy. Trudno z takiej oferty aktywnie nie skorzystać– mówią przedstawiciele Fundacji Kibica. „Sportbonus” wspiera od wielu miesięcy między innymi młodzieżowe i dziecięce drużyny z całego kraju. Do kampanii przyłączyło się już ponad 1100 partnerów.

Jak zostać użytkownikiem aplikacji?

Kluby mogą skorzystać ze specjalnej aplikacji za 499 złotych opłaty wstępnej, jeżeli pozyskają 20 partnerów, na przykład sklepy, punkty usługowe. Zgłaszając akces do tego programu muszą one udzielić rabatu na swoje produkty lub usługi dla sympatyków danego klubu, uruchomić u siebie usługę płatności bezgotówkowej z wybranym operatorem. Terminale dzięki programowi „Polska bezgotówkowa” są bezpłatne. Właściciel aplikacji zapewnia bezpłatną usługę serwisową, jeżeli dochody klubu z tego źródła wyniosą co najmniej pięć tysięcy złotych. Kluby muszą też włączyć się w promocję tego programu, między innymi w mediach społecznościowych.

Są też dostępne dodatkowe opcje płatne – na przykład realizacja transmisji meczowej online, dostęp do danych transakcyjnych, które pozwalają na poznanie tendencji zakupowych, przygotowanie specjalnych materiałów oraz przeprowadzanie szkoleń.

Aplikacje z logiem klubu będą dostępne bezpłatnie na stronach Google Play i App Store. Umieszczać je będzie tam Fundacja Kibica.

Oczywiście im więcej klub pozyska Partnerów, tym większe pieniądze dzięki aplikacji zarobi. Dlatego warto aktywnie wyszukiwać firm, które będą chciały wesprzeć lokalne drużyny. A później już wszystko zależy od użytkowników aplikacji – robiąc zakupy będą jednocześnie wspierać swoich sportowców.

 

Aplikacja, która pozwoli Ci wiedzieć więcej

Osoby, które będą korzystać z klubowej aplikacji od razu wiedzą, na jaki cel będą przeznaczane pieniądze. To trener lub właściciel klubu wskazuje, na co wyda pozyskane w ten sposób środki. Może to być zakup sprzętu, wyjazdy na obozy treningowe albo zmniejszenie obciążenia finansowego samych zawodników czy klubu.

Aplikacje można też wykorzystywać do kontaktów z kibicami, rodzicami młodych zawodników oraz do przekazywania informacji i zdjęć. Dzięki temu programowi błyskawicznie można zamieścić galerię fotografii z meczu czy treningu, ale też zdjęcia instruktażowe potrzebne do domowych ćwiczeń. Dostępna jest także opcja wideo, która pozwoli klubowi na przykład na transmitowanie ważnych wydarzeń z życia klubu, ale też można z niej skorzystać do celów reklamowych.

Z kolei dzięki specjalnej tablicy użytkownicy aplikacji mogą się ze sobą komunikować, zamieszczać swoje opinie oraz komentować wpisy innych osób. Znaleźć tam też można na przykład tabele rozgrywek, składy drużyn, zdjęcia i prezentacje zawodników i szkoleniowców. Dosłownie wszystko, co każdemu kibicowi swojej drużyny jest potrzebne.

W błyskawiczny sposób można też zaprosić do korzystania z takiej możliwości swoich znajomych. – Ta aplikacja stała się bardzo modna w środowisku sportu młodzieżowego. Rodzice małych zawodników zapraszają się wzajemnie, ale też krewnych, znajomych, a nawet osoby słabiej znane, tak by wszyscy mogli wspierać lokalny sport młodzieżowy i dziecięcy– opowiada przedstawiciel Fundacji Kibica.

 

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...