W kampanii wykorzystano hasło i kreacje z 2016 roku, które uzupełniono o nowe grafiki. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć internecie, w tym mediach społecznościowych. Reklamy pojawią się również w otwartej przestrzeni największych miast Polski, w których nadaje Antyradio. Do tego celu wykorzystano citylighty i autobusy. Kampanię uzupełniają ID-sy „We mnie jest rock” nagrane przez polskie i zagraniczne gwiazdy muzyki rockowej, a słuchacze będą mogli wygrać koszulki i plakaty „We mnie jest rock” w konkursach antenowych.
string(94) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/11/unnamed-76.jpg');"
string(68) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/11/unnamed-76.jpg"
To największa kampania promocyjna stacji od 2016 roku.
„We mnie jest rock” to hasło kampanii wizerunkowej Antyradia, która objęła nośniki outdoorowe, sieć kin Helios i internet.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
