Antyradio z kampanią „We mnie jest rock”

Informacja Prasowa - 03.11.2023
222

To największa kampania promocyjna stacji od 2016 roku.

„We mnie jest rock” to hasło kampanii wizerunkowej Antyradia, która objęła nośniki outdoorowe, sieć kin Helios i internet. 

W kampanii wykorzystano hasło i kreacje z 2016 roku, które uzupełniono o nowe grafiki. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć internecie, w tym mediach społecznościowych. Reklamy pojawią się również w otwartej przestrzeni największych miast Polski, w których nadaje Antyradio. Do tego celu wykorzystano citylighty i autobusy. Kampanię uzupełniają ID-sy „We mnie jest rock” nagrane przez polskie i zagraniczne gwiazdy muzyki rockowej, a słuchacze będą mogli wygrać koszulki i plakaty „We mnie jest rock” w konkursach antenowych.
Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał zespół promocji Antyradia.

Comments

comments

222
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...