Anna Moczulska awansuje na stanowisko Head of Digital Analytics w Artegence

Informacja Prasowa - 19.09.2022
232

Zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów. 

Anna Moczulska awansuje na stanowisko Head of Digital Analytics w Artegence

Dotychczasowa Senior Digital Analyst w Artegence, objęła rolę Head of Digital Analytics i zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów. 

Przed Artegence Anna była leaderem Digital Analytics Team w Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy dentsu.

Digital analytics to obszar, w którym Artegence dynamicznie się rozwija i posiada w nim coraz szerzej rozbudowane portfolio klientów. W tym momencie wciąż rosnący zespół Anny tworzą specjaliści Google i Adobe. Odpowiadają m.in. za:

  • wdrażanie analityki w produkty cyfrowe klientów – pakiet Google i Adobe – również w zgodności z GDPR,
  • analizy związane z efektywnością marketing channels,
  • regularne raporty dla zespołów klientów o ruchu na stronach,
  • łączenie danych o ruchu na stronach z innymi źródłami jak np. DMP,
  • szkolenia dla klientów z zakresu obsługi pakietów analitycznych Adobe
    i Google.

Branża zna Anię także jako świetnego trenera, który chętnie dzieli się wiedzą. Prowadzi m.in. zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Z sektorem marketingu internetowego związana jest od 2016 roku.

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...