Anna Jarosz – Badziak dołącza do agencji mediowej Starcom

Informacja Prasowa - 14.04.2021
40

Anna Jarosz – Badziak dołącza do agencji mediowej Starcom

Anna Jarosz – Badziak dołącza do agencji mediowej Starcom

Anna Jarosz – Badziak obejmie stanowisko Communications & Business Directora w Starcomie, dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.

Anna Jarosz – Badziak, związana ostatnio z grupą Dentsu, od połowy kwietnia br. rozpocznie zarządzanie jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez Publicis Groupe.

– Ania jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów mediowych na naszym rynku. Cieszę się, że nasze drogi zawodowe wreszcie się spotkały, bo zawsze miałam ogromny szacunek do jej wiedzy, znajomości potrzeb biznesowych firm oraz sukcesów w pracy z klientami. Wiem też, że dociekliwość, rzetelność i świetny client service sprawią, iż Ania doskonale odnajdzie się w kulturze biznesowej Starcomu – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.

Kariera zawodowa Anny Jarosz – Badziak w branży komunikacji marketingowej rozpoczęła się kilkanaście lat temu i była związana z grupami WPP oraz Dentsu. Od 2013 roku zarządzała domem mediowym Vizeum Polska, należącym do Dentsu. Była odpowiedzialna za strategię marki Vizeum oraz realizacje celów biznesowych, relacje z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem w modelu zespołów zintegrowanych wokół obszarów media-kreacja-technologia, oraz za rozwój biznesu.

Wcześniej jako media director odpowiadała za współpracę z kluczowym klientem grupy – firmą Ferrero w Polsce i krajach bałtyckich. Pracowała dla najbardziej wymagających reklamodawców w Polsce, takich jak: Grupa Cyfrowy Polsat, Sephora, Dior, Pandora, Calzedonia, Netia, Glovo, Honda, Burger King, Grupa Fox Channels, UPC, Panasonic, Nivea i Nike. Wraz z zespołami, którymi kierowała, ma na koncie nagrody i wyróżnienia przyznane przez magazyny branżowe Media&Marketing Polska i Press (efektywność biznesowa i wzrost biznesu). Vizeum pod jej kierownictwem kilkukrotnie plasował się w TOP3 rankingu RECMA. Oprócz nagród EFFIE za kampanie dla klientów, ma również na koncie dwukrotną, osobistą nominację w konkursie AdWo/man. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...