Anna Dzierzędzka przechodzi z MediaCom do Value Media

Informacja Prasowa - 20.11.2017
90

Anna Dzierzędzka przechodzi z MediaCom do Value Media

Value Media, należący do Group One ogłasza kolejny topowy transfer – od stycznia 2018 roku do zespołu domu mediowego dołączy Anna Dzierzędzka, przez ostatnie 16 lat związana z MediaCom, gdzie zasiadała w zarządzie i bezpośrednio odpowiadała m.in. za P&G w Polsce i 8 innych rynkach CE.

Jesteśmy graczem nr 1 na rynku planowania mediów digital i często to właśnie nasze kompetencje digitalowe przesądzają o powierzeniu nam całościowego budżetu klienta. Jednak w dotarciu do konsumenta, który (jest coraz bardziej wymagający i) coraz częściej unika reklam, liczy się efektywna integracja wszystkich punktów kontaktu. Dlatego chcemy wzmocnić naszą ofertę dla tych klientów, którzy nie tylko oczekują innowacyjnego podejścia w Internecie czy efektywnie kupowanej telewizji, ale strategicznego i kompleksowego zarządzania ich marką. Anna, z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu wizerunkiem największych brandów, będzie dla Klientów kimś na kształt „strażnika marki”, odpowiadającym za spójność, długofalowe planowanie i zarządzanie całymi zespołami po stronie client service”. Po raz kolejny sięgamy więc po najmocniejszych ludzi na rynku, po Joannie Czekaj, Rafale Wachniku Marcie Łysiak, teraz właśnie Anna Dzierzędzka dołącza do naszego teamu zarządzającego – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, odpowiadający za wszystkie spółki mediowe grupy.

Doświadczenie w pracy z największymi reklamodawcami, nauczyło mnie jak korzystać z narzędzi tak, by w partnerskiej relacji budować marki klientów. Rozmowa o celach biznesowych, analiza skuteczności narzędzi, zrozumienie konsumenta pomagają odnaleźć najlepsze rozwiązania. Jednak kluczem do budowania biznesu klientów jest ciągłe, szybkie uczenie się zespołu i tworzenie nowej, jeszcze bardziej efektywnej oferty. To te cechy odnalazłam w Value Media – dodaje Anna Dzierzędzka. Dołączam do dynamicznego zespołu, który ma odwagę działać elastycznie i wprowadzać szybko nowe produkty, często niestandardowe. Adressable TV, Programmatic, Mobile, Content czy Binge watching – zmiany zachodzące w zachowaniach konsumentów i na rynku sprawiają, że trzeba reagować natychmiast. Czekając miesiącami na zgodę z drugiej części świata oddajemy pole konkurencji – swojej i Klienta”.

Anna Dzierzędzka oficjalnie dołączy do zespołu Value Media w styczniu 2018 roku. Zostanie Chief Growth Officer i wraz z Kubą Bieńkowskim, COO będzie odpowiadać za zarządzanie Value Media raportując do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.

Anna przez 16 poprzednich lat pracowała w MediaCom, przez ostatnie 9 lat zasiadając w Zarządzie firmy. Od czterech lat jako Managing Partner odpowiadała za implementację innowacyjnych rozwiązań dla kluczowych Klientów, od briefu aż po realizację kampanii, wdrożenie narzędzi i ich wykorzystanie przy budowaniu strategii komunikacji. Ania przez 16 lat pracowała dla P&G, z którym przygodę rozpoczynała od pozycji plannera, by finalnie zarządzać ich hubem na 9 rynkach CE, mając pod sobą ponad 70-osobowy zespół.

Duże transfery w ostatnich miesiącach

  • Transfer Anny Dzierzędzkiej to kolejny w ciągu ostatnich 2 lat strategiczny ruch w ramach mediowego biznesu Group One, wzmacniający pozycję gracza nr 1 w mediach digitalowych. Value Media pozyskał w tym okresie kilkunastu nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób.
  • W październiku 2017 roku Group One ogłosiło powołanie wspólnie z Robertem Lewandowskim nowego domu mediowego: RL Media.
  • Kilka miesięcy wcześniej powołano spółkę Labcon. Na czele spółki, z unikalnym na skalę Polski poziomem kompetencji digitalowych do budowania własnego contentu na platformach typu YouTube czy Facebook, stanęła Marta Łysiak, która wcześniej współpracowała z największymi Youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google w Wielkiej Brytanii.
  • W poprzednim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore.
  • W marcu 2017 roku do zespołu Value Media dołączył Rafał Wachnik, przez poprzednie 15 lat związany z Publicis Media (wcześniej Starcom Media Group), gdzie pełnił funkcję Head of Strategy. Na stanowisku Chief Strategy Officer odpowiada za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku świata online, offline i technologii.
  • Na mocnym teamie liderów opiera się także struktura SalesTube, spółki, która realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych, z których znane jest Value Media, z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Gwarancją tych pierwszych jest Joanna Czekaj, która dołączyła do Group One latem 2016, obejmując stanowisko Managing Directora SalesTube. Wcześniej jako industry manager w Google współpracowała z największymi klientami, m.in. z branży FMCG, Tech-Telcoi Automotive. Od stycznia 2015 roku, w tzw. client-agency team odpowiadała za relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi oraz rozwój ich kluczowych klientów. Teamem e-commerce kieruje natomiast Maciej Idzikowski, założyciel i wieloletni prezes największego polskiego sklepu internetowego Neo24.pl.

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...