Animowany spot nagrodzony w konkursie Timecode Akcja Animacja wspiera             najnowszą kampanię dostępu Premium Radia TOK FM

Informacja Prasowa - 17.04.2019
91

Animowany spot nagrodzony w konkursie Timecode Akcja Animacja wspiera najnowszą kampanię dostępu Premium Radia TOK FM

Animowany spot nagrodzony w konkursie Timecode Akcja Animacja wspiera             najnowszą kampanię dostępu Premium Radia TOK FM

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp Premium Radia TOK FM.  Akcję wspiera spot nagrodzony Grand Prix w konkursie dla twórców animacji i  motion designerów – Timecode Akcja Animacja. Autorem zwycięskiego wideo jest Bartosz Trojanowski, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.

Animacja autorstwa Bartosza Trojanowskiego w lekki, kreatywny sposób oddaje            charakter i zalety dostępu do treści Premium oferowanych przez Radio TOK FM. Jest też kolejnym dowodem na to, że krótkie animowane formy doskonale sprawdzają się w komunikacji marketingowej, szczególnie w social mediach. W Timecode od dawna obserwujemy, wzrost znaczenia tego rodzaju contentu. Wierzymy w rozwój motion designu i animacji, dlatego nadal będziemy wspierać młodych twórców, chcących zaistnieć w branży marketingowej – powiedział Tomasz Dławichowski, Managing Director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.

Kampania promująca dostęp do treści Premium Radia TOK FM jest prowadzona m.in. w kanałach własnych Radia – na profilach na Facebooku i Instagramie oraz na kanale na platformie YouTube.

Materiał wideo można zobaczyć na stronie: https://vimeo.com/298949440

Dostęp do treści Premium Radia TOK FM pozwala na słuchanie o dowolnej porze zarówno newsów i programów, pojawiających się na antenie stacji, jak i dostępnych w bogatej, stale aktualizowanej bazie, podcastów. Dzięki temu, niezależnie od ramówki, audycje Radia TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu. To produkt stworzony dla osób, które cenią sobie wolność i wygodę, chcą poszerzać swoje horyzonty, pogłębiać wiedzę i być na bieżąco, słuchając audycji o wybranej porze dnia.

Więcej informacji o konkursie Akcja Animacja, którego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, animacji oraz form branded content: www.timecodeakcjaanimacja.pl ; www.facebook.com/TimecodeAkcjaAnimacja/

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...