Angelika Płaska przechodzi ze Spotlight Agency do oLIVE media

Informacja Prasowa - 03.03.2023
14

Angelika Płaska będzie odpowiedzialna za koncepcje strategiczne dla marek, zarządzanie zespołem i wsparcie rozwoju biznesu.

Do zespołu oLIVE media na stanowisko Head of strategy and business development dołączyła Angelika Płaska. Będzie odpowiedzialna za koncepcje strategiczne dla marek, zarządzanie zespołem i wsparcie rozwoju biznesu.

Angelika Płaska na nowym stanowisku zajmie się realizacją strategii dla kluczowych klientów agencji na rynkach polskim i zagranicznych. Będzie koordynowała część działu digital marketingu, co obejmie zarówno nadzór nad zespołem, angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy i kompetencji wewnętrznych. Bezpośrednio przejmie opiekę nad kluczowymi klientami agencji. W ramach business developmentu wesprze procesy new-biznesowe, koncepcje kreatywne i strategiczne.

W ubiegłym roku pracowałyśmy z Angeliką przy projektach wymagających zarówno pod kątem strategii digitalowych, jak i zagadnień biznesowych. W obliczu wyzwań i dynamicznego wzrostu, jakie obserwujemy od początku roku w zakresie liczby klientów i członków zespołu, cieszę się, że wesprze nas menedżer z tak dużym i szerokim doświadczeniem  – mówi Olivia Drost, właścicielka oLIVE media.

Angelika Płaska przez ostatnie 7 lat rozwijała się w obszarze digital marketingu. Przed dołączeniem do oLIVE media obejmowała stanowisko Head of Management w agencji influencer marketingu Spotlight, gdzie zarządzała kilkunastoosobowym zespołem managerów odpowiedzialnych za rozwój topowych polskich twórców internetowych. Pod jej kierownictwem zespół kilkukrotnie się rozszerzał, a struktura agencyjna zbudowała kilka nowych spółek-córek, za które bezpośrednio odpowiadała. Angelika osobiście nadzorowała największe projekty komercyjne agencji, w tym wprowadzanie do sieci handlowych produktów z branży FMCG i kosmetycznych współtworzonych z topowymi influencerami. Realizowała również kampanie dla takich marek jak Inglot, Coca-Cola, L’oreal, Modivo, CCC i wiele innych.

Wcześniej przez kilka lat zdobywała doświadczenie agencyjne w LTTM oraz Platinium Cast PR, zarządzając kampaniami dla największych marek na świecie, takich jak Pepsi, McDonald’s, La Roche Posay, Adidas, Shell, Netflix, Disney, HBO i wiele innych. Pracowała również bezpośrednio dla marek Kanaste i Miło.ść, budując strategie brandów w zakresie kampanii digitalowych z wykorzystaniem influencer marketingu. Odpowiadała za rozwój kariery popularnego Youtubera, Gimpera, w tym za działania marketingowe twórcy oraz nadzór nad funkcjonowaniem jego spółki Vidmo.

Pracę w branży rozpoczynała od Amundi Polskiego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. – ​​największej w Europie i jednej z 10 największych na świecie firm zajmujących się zarządzaniem aktywami.

Angelika Płaska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Filmowej, Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzanie w mediach oraz studiów podyplomowych z nowoczesnej komunikacji marketingowej na SWPS.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...